prva stran

OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol
SIO-2020 Shema šolskega sadja in zelenjave Ekošola
aktualno šola koledar projekti dosežki zaposleni knjižnica glasilo povezave vrtec e-učilnice
Aktualno

Aktualne novice in pretekle novice razvrščene po šolskih letih. Zadetke je možno omejiti z dodatnimi parametri iskanja.

Aktualne novice

Arhiv:

Šolsko leto 2019/2020
Šolsko leto 2018/2019
Šolsko leto 2017/2018
Šolsko leto 2016/2017
Šolsko leto 2015/2016
Šolsko leto 2014/2015
Šolsko leto 2013/2014
Šolsko leto 2012/2013
Šolsko leto 2011/2012
Šolsko leto 2010/2011
Šolsko leto 2009/2010
Šolsko leto 2008/2009
Šolsko leto 2007/2008

Aktualne novice

aktualni dogodki za: objavil-a:

torek, 26. 05. 2020, 9:24
objavil Dani Sajtl
Vpis v srednjo šolo 2020/21

Vse informacije v zvezi z vpisom v srednjo šolo najdete na spodnji priponki.

Vpis v srednjo šolo 2020/21
petek, 22. 05. 2020, 11:30
objavil Dani Sajtl
Razpis za vpis v osnovno glasbeno in baletno izobraževanje za šolsko leto 2020/2021

Na spodnji priponki se nahaja razpis za vpis v osnovno glasbeno in baletno izobraževanje za šolsko leto 2020/2021 iz glasbene šole Lenart.

Razpis za vpis v osnovno glasbeno in baletno izobraževanje za šolsko leto 2020/2021
petek, 22. 05. 2020, 11:20
objavila Vesna Breznik
Avtobusni prevoz od 25. 5. naprej

Spoštovani. Od ponedeljka, 25. 5. 2020, bo šolski avtobusni prevoz v šolo potekal po urniku prevozov, ki je veljal pred zaprtjem šole. Prevoz domov pa bo ob 13.00 uri v obe smeri.

Hvala.
petek, 22. 05. 2020, 9:28
objavila Vesna Breznik
Obvestilo za devetošolce

Dragi devetošolci.

Napočil je čas, da se tudi vi, čeprav samo za kratek čas, vrnete nazaj v osnovnošolske klopi in šolsko leto, ki je za vas resnično viharno, uspešno skupaj pripeljemo do zaključka. Verjamem, da se povratka veselite.

Kljub sproščanju ukrepov in omejitev pa smo v šoli na podlagi dodatnih navodil MIZŠ pripravili dopolnjen Protokol ravnanj v OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol v času sproščanja omejitvenih ukrepov epidemije Covid-19, kateri je priložen v priponki tega obvestila. Vsi učenci morate pred prihodom v šolo oz. na prvi dan oddati razredničarki Izjavo pred vstopom v šolo o svojem zdravstvenem stanju.

Kratek povzetek same organizacije dela za vas pa vam dajem v nadaljevanju:

Učenci 9. razreda imajo pouk od 7.30 do 12.35 po prilagojenem urniku, ki se nahaja prav tako v priponki tega obvestila. V šolo lahko pridejo peš, s kolesom ali individualnim prevozom staršev ali s šolskim avtobusnim prevozom po predhodni prijavi. Prosim, da upoštevate navodila NIJZ ob uporabi šolskega avtobusnega prevoza, ki jih prav tako najdete v priponki.

V šolo vstopijo izključno pri sprednjem vhodu pri telovadnici ob upoštevanju medosebne razdalje 1,5 m-2 m. Prihod v šolo je lahko med 7.15 in 7.30. Pri vhodu oz. garderobi v tem času dežura zaposleni šole, ki poskrbi za obvezno razkuževanje rok ter uporabo zaščitne maske. Učenci v garderobi odložijo vrhnje oblačilo in se preobujejo ter odidejo v učilnico BIO/KEM oz. telovadnico (v telovadnici jih v torek in sredo že pričaka učitelj športa in napoti deklice na balkon, dečke razporedi v obe garderobi, kjer se preoblečejo v športno opremo). Pri pouku matematike, slovenščine in angleščine se učenci razdelijo v že ustaljene skupine, in sicer ena skupina ostane v učilnici BIO/KEM, druga skupina gre v učilnico MAT/FIZ.

Učenci med odmorom ne zapuščajo učilnice (razen pri delitvi na skupine), sanitarije lahko uporabljajo posamično. V razredu učencem ni potrebno uporabljati zaščitnih mask, dolžni pa so upoštevati ustrezno medosebno razdaljo. Med odmorom je z učenci učitelj, ki jih je predhodno učil do prihoda naslednjega učitelja.

Malico imajo učenci po 2. šolski uri v razredu. Malico do razreda prinese kuhinjsko osebje, učenci si razkužijo klopi ter malico razdeli učitelj, ki je z njimi v razredu. Po zaključeni malici odložijo pladnje nazaj na mizo na hodniku ter ponovno razkužijo mize.

Kosilo je po zaključenem pouku v jedilnici šole za učence, ki so se prijavili na kosilo.

Učenci po zaključenem pouku zapustijo šolo, vozači počakajo v učilnici TIT/LUM na odhod avtobusa ob 13.00 – dežura zaposleni šole.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica

Protokol ravnanj v OŠ J. Hudalesa v času sproščanja omejitvenih ukrepov epidemije Covid-19
Prilagojen urnik za 9. razred
Prevozi šolarjev - priporočila NIJZ
četrtek, 21. 05. 2020, 16:44
objavila Martina Škrlec
Učenje na prostem - 2. razred

Učenci 2. razreda so učilnico v šoli zamenjali z učilnico na prostem. Pouk zunaj je za vse nas zanimiv in ustvarjalen.

Foto utrinki
ponedeljek, 18. 05. 2020, 12:56
objavil Dani Sajtl
Spremenjen vozni red

Spoštovani starši.

V priponki vam posredujemo spremenjeni vozni red, ki velja od jutri, 19. 5. 2020. Spremenjen je vrstni red postajališč.

Spremenjen vozni red
ponedeljek, 18. 05. 2020, 6:56
objavila Jasna Malnar
Naravoslovni dan v sedmem razredu

V torek, 12. 5. 2020, so sedmošolci spoznavali, zakaj je voda pomembna za naše življenje in da je z vodo potrebno varčevati. Iz naravnih materialov so izdelali pripomočke za slikanje in narisali sliko.

Fotografije
petek, 15. 05. 2020, 12:40
objavila Vesna Breznik
Odprtje vrtca

Spoštovani starši.

V ponedeljek, 18. 5. 2020, se ponovno odprejo vrata našega vrtca. Veseli smo, da bo prostore napolnil otroški vrvež kljub vsem ukrepom, katere bomo morali spoštovati in smo jih dobili posredovane s strani MIZŠ in NIJZ. Na podlagi njihovih smernic smo oblikovali Protokol ravnanj v Vrtcu pri OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol v času sproščanja omejitvenih ukrepov epidemije Covid-19, kateri je priložen v priponki k temu obvestilu.

Vstop v vrtec je možen samo pri vhodu v vrtec. Prosimo vas, da ob vstopu v vrtec uporabljate zaščitno masko, si razkužite roke ter upoštevate varno medosebno razdaljo.

Otroci so v času obratovanja vrtca ves čas v svoji skupini, kar pomeni, da ni druženja med otroki posameznih skupin. Dejavnosti v vrtcu bodo potekale v glavnem v obliki igre, pogovorov, gibanja na prostem, ustvarjanju … Vsi projekti in načrtovane vsebine iz Letnega delovnega načrta so v tem času zamrznjeni. Vsebine dela se prilagajajo trenutni situaciji. Pri delu bomo izhajali predvsem iz otrokovih potreb, želja, pobud.

Prijava otroka v vrtec je do nadaljnjega tedenska, kar pomeni, da morate otroka prijaviti vsak teden sproti, najkasneje do četrtka, za naslednji teden. Prijave oddate (pošljete preko e-pošte) vzgojiteljici vašega otroka. Ob prijavi sporočite uro prihoda in odhoda otroka v vrtec. Starši otrok, ki v mesecu maju ne bodo obiskovali vrtca, so oproščeni plačila vrtca za maj, za junij pa še nimamo informacij.

Čeprav se nam morebiti zdijo posamezni ukrepi neživljenjski, jih moramo na žalost upoštevati in v največji meri zagotavljati varnost in zdravo okolje.

Zagotavljamo pa, da bomo otrokom poskušali bivanje v vrtcu oblikovati tako, da se bodo čutili varne in zadovoljne. Verjamem, da nam bo tudi to obdobje uspelo uspešno prebroditi.

Ob že vnaprejšnji zahvali za vso razumevanje vas prav lepo pozdravljam.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica

Protokol ravnanj v vrtcu pri OŠ J. Hudalesa v času sproščanja omejitvenih ukrepov epidemije Covid-19
Sklep Razširjenega strokovnega kolegija za pediatrijo
petek, 15. 05. 2020, 12:18
objavila Vesna Breznik
Odprtje šole

Spoštovani starši in učenci.

V ponedeljek, 18. 5. 2020, se šolska vrata ponovno odprejo za učence 1., 2. in 3. razreda. Kljub sproščanju ukrepov in omejitev v državi smo v šoli na podlagi navodil MIZŠ ter NIJZ pripravili Protokol ravnanj v OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol v času sproščanja omejitvenih ukrepov epidemije Covid-19, kateri je priložen v priponki tega obvestila.

Prosimo vas, da se z vzpostavljenimi ukrepi pogovorite z otroki, bo pa zlasti v prvem tednu tudi v šoli čas usmerjen v način dela in ravnanja učencev v drugačnih pogojih, kot so jih bili vajeni pred zaprtjem šole.

Pomemben podatek za vas starše je prihod učencev v šolo in odhod iz nje.

Za učence 1. razreda je organizirano jutranje varstvo po ustaljenem urniku (od 6.15 naprej). Učenci v šolo vstopajo sami pri vhodu v 1. triado, brez spremstva starše in ob vstopu si razkužijo roke, odložijo vrhnje oblačilo in obutev v garderobo ter odidejo v razred. Vsi preostali učenci 2. in 3. razreda, ki ne potrebujejo jutranjega varstva, pridejo v šolo med 7.30 in 8.15.

Za vozače je urejen avtobusni prevoz, ki vozi po prilagojenem voznem redu (priponka tega obvestila, prav tako so v priponki priporočila NIJZ za prevoz s šolskim avtobusom – za upoštevanje ukrepov je odgovoren prevoznik).

Po končanem pouku je za učence organizirano podaljšano bivanje, vsi tisti, ki niso vključeni v podaljšano bivanje, pa gredo po zaključenem pouku domov. Avtobusni prevoz domov je ob 13.00 uri, po učence, ki ostanejo v podaljšanem bivanju, pridejo starši. Ob prihodu pred šolo, starši pokličejo učiteljico podaljšanega bivanja na telefonsko številko, ki bo objavljena na vhodnih vratih v 1. triado in učiteljica pošlje učenca ven.

Čeprav se nam morebiti zdijo posamezni ukrepi neživljenjski, jih moramo na žalost upoštevati in v največji meri zagotavljati varnost in zdravo okolje.

Zagotavljamo pa, da bomo učencem poskušali življenje in delo v šoli oblikovati tako, da se bodo čutili varne in zadovoljne. Verjamem, da nam bo tudi to obdobje uspelo uspešno prebroditi.

Ob že vnaprejšnji zahvali za vso razumevanje vas prav lepo pozdravljam.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica

Protokol ravnanj v OŠ J. Hudalesa v času sproščanja omejitvenih ukrepov epidemije Covid-19
Priloga II k protokolu
Začasni vozni red
Prevozi šolarjev - priporočila NIJZ
četrtek, 14. 05. 2020, 22:40
objavila Martina Škrlec
Naravoslovni dan 1. triade

Učenci prve triade so eksperimentirali z vodo in spoznali veliko zanimivih zakonitosti vode. V video pravljici so spoznali, kako deluje čistilna naprava in kako kroži voda v naravi.
Zapisala: Alenka Dominik

Utrinki
sreda, 13. 05. 2020, 19:28
objavil Dani Sajtl
Naravoslovne dejavnosti

Naravoslovne dejavnosti so tisto področje vzgojno izobraževalnega dela, ki vključuje naravoslovna znanja in povezuje naravoslovne predmete. Namen in cilj naravoslovnih dejavnosti je poglabljanje teoretičnega znanja naravoslovnih predmetov. Naravoslovne dejavnosti omogočajo učencem pridobivanje, razširjanje in poglabljanjem znanja o naravi. Učencem omogočajo razvijanje vedoželjnosti, sposobnosti za opazovanje, kritično in samostojno mišljenje, odkrivanje lepot narave, razvijanje zavesti o potrebi varstva človekovega zdravja in življenja. Razvijajo pa tudi učenčeve želje, nagnjenja in interese.

Naravoslovne dejavnosti praviloma izvajamo v fazah. V prvi fazi učence seznanimo z učno vsebino in s cilji. Razdelimo tudi ustrezna učna oziroma delovna sredstva. Sledi faza ustvarjalnega dela, v kateri samostojno proučujejo gradivo, opazujejo, izvajajo poskuse, opravljajo meritve, pripravljajo ustna in pisna poročila. V tretji fazi sledi poročanje s sintezo učne snovi ter ovrednotenje.

Metode dela:
  • raziskovalna metoda
  • metoda demonstracije- metoda praktičnega dela
  • metoda razgovora
  • metoda razlage
  • metode dela s tekstom
V torek, 12. 5. 2020, so potekale naravoslovne dejavnosti.

6. razred:
Spoznavali so ekosisteme v svoji okolici. Raziskovali so polje in travnik. Delo je potekalo na terenu. Kljub slabemu vremenu so se zelo potrudili in opravili naloge.

8. razred:
Učenci so se najprej seznanili s pandemijami skozi čas in izdelali njihov časovni trak. V drugem delu so iz različnih materialov izdelovali celice: bakterijsko, glivno, rastlinsko, živalsko. Pri tem so uporabljali različne materiale (papir, stiropor, lego kocke, volna, plastelin…). Pri tej nalogi so pokazali vso svojo ustvarjalnost.

9. razred:
Devetošolci so se najprej seznanili z utemeljiteljem sistematike razvrščanja živih organizmov Carlom von Linnejem. Drugi del naravoslovnega dneva so opravili na terenu. Na travniku so določili značilnosti ene cvetlice. Tudi njim je vreme ponagajalo, vendar so delo uspešno opravili.

Zapisala: Majda Kolarič

Fotografije
ponedeljek, 11. 05. 2020, 13:38
objavila Vesna Breznik
Vrnitev v šolske klopi za učence 1., 2. in 3. razreda

Spoštovani starši.

Na osnovi sklepa vlade RS z dne, 29. 4. 2020, se postopoma odpravljajo tudi omejitve na področju šolstva. Predvidoma 18. 5. 2020 se bodo v šolo vrnili učenci 1., 2. in 3. razreda, teden dni kasneje še devetošolci in učenci, ki zaradi učnih težav potrebujejo pomoč v obliki dopolnilnega pouka in drugih oblik individualne in skupinske pomoči. Učenci od 4. do 8. razreda predvidoma nadaljujejo s šolanjem na daljavo do konca šolskega leta.

Strokovne usmeritve Zavoda RS za šolstvo (ZRSŠ) in Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) šoli nalagajo prilagojeno organizacijo in izvedbo dejavnosti. Na podlagi le-teh bomo pripravili Protokol ravnanj in izvajanja vzgojno-izobraževalnega procesa, s čimer boste seznanjeni do konca tega tedna.

Za lažjo organizacijo dela pa nujno potrebujemo vaše informacije o vključenosti učenca v razširjen program osnovne šole (jutranje varstvo, podaljšano bivanje), prehranskih obrokih ter koriščenju avtobusnega prevoza. Zato vas prosim, da izpolnite priložen vprašalnik in ga poskeniranega ali fotografiranega pošljete razredniku svojega otroka najkasneje do torka, 12. 5. 2020, do 13.00 ure.

Prilagamo še izjavo, ki jo boste šoli posredovali prvi šolski dan (18. 5. 2020) . Z izjavo zagotavljate, da je vaš otrok zdrav. Izjavi dodajamo seznam omejitev po sklepu RSK za pediatrijo (omejitve se upoštevajo pri pripravi in izvedbi vrnitve učencev v šolo). V šolo smejo prihajati le zdravi otroci. V primeru, da je v družini, v istem gospodinjstvu drug otrok, mladostnik ali odrasla oseba, ki ima zdravstvene omejitve (sodi v rizično skupino), NIJZ otroku odsvetuje vrnitev v šolo. Le-to oceni zdravnik – specialist.

Zavedamo se, da je kljub vaši želji po srečanju s sošolci in učitelji ponovni prihod v šolo nekoliko stresen in negotov. Poskrbeli bomo, da boste šolski prag čim lažje prestopili in se v šoli počutili varne. Pri upoštevanju ukrepov za preprečevanje širjenja epidemije pričakujemo pomoč staršev, ki ste se že izkazali kot naši uspešni podporniki, za kar se vam iskreno zahvaljujemo.

Skupaj bomo zmogli!

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica

Izjava staršev pred vstopom otroka v šolo
Prijava na vključenost učenca v razširjen program
Sklep Razširjenega strokovnega kolegija za pediatrijo
ponedeljek, 11. 05. 2020, 12:23
objavila Vesna Breznik
Postopno odprtje Vrtca pri OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol

Spoštovani starši.

Vlada RS je s sklepom št. 18100-22/2021/1 z dne 29. 4. 2020 sprejela Okvirni načrt sproščanja omejitvenih ukrepov, s katerimi od 18. 5. 2020 dalje postopoma odpravlja omejitve na področju šolstva in predšolske vzgoje.

V tem tednu se tako pripravljamo, da ponovno odpremo vrata našega vrtca. V prvi vrsti moramo najprej zbrati podatke o številu otrok, ki jih boste starši vključili v vrtec z 18. 5. 2020.

Preko SMS ali e-pošte ste prejeli poziv. Prosimo vas, da do torka, 12. 5. 2020, do 12.00 ure obvezno javite potrebo po varstvu otroka v vrtcu za naslednji prihajajoči teden (18. 5.-22. 5. 2020). Izpolnjeno prijavo otroka, ki je v priponki tega obvestila, poskenirano ali fotografirano posredujete pom. ravnateljice v vrtcu, Gabrijeli Murko, preko e-pošte: gabrijela.murko@os-jd.si. V prijavi obvezno zapišite tudi čas varstva (od kdaj do kdaj), ki ga potrebujete za otroka. Prijave otrok bodo tedenske, za vsak teden sproti. Ne pozabite, otrok je lahko v vrtcu največ 9 ur.

Ob prvem prihodu otroka v vrtec boste starši obvezno oddali tudi podpisano izjavo o zdravju otroka, ki je priloga tega obvestila. To pomeni, da vsi starši, katerih otroci se vrnejo v vrtec 18. 5. 2020, natisnete Izjavo, jo izpolnite in oddate v ponedeljek, 18. 5. 2020 vzgojiteljici otroka. V vrtec smejo prihajati le zdravi otroci. V primeru, da je v družini, v istem gospodinjstvu drug otrok, mladostnik ali odrasla oseba, ki ima zdravstvene omejitve (sodi v rizično skupino), otroku odsvetujemo vrnitev v vrtec. Prav tako si lahko v prilogi preberete opredelitev zdravstvenih omejitev za otroke v času sproščanja ukrepov.

Na podlagi prejetih Priporočil za ponovno odprtje vrtcev v času posebnih razmer s strani Zavoda RS za šolstvo in Higienskih priporočil za vrtce v času epidemije Covid-19, ki smo jih prejeli s strani NIJZ, bomo v tem tednu pripravili Protokol ravnanj in izvajanja procesa v vrtcu, s čimer boste seznanjeni do konca tega tedna.

Hvala za razumevanje.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica

Prijava otroka v vrtec
Izjava staršev pred vstopom otroka v vrtec
Sklep Razširjenega strokovnega kolegija za pediatrijo
sobota, 09. 05. 2020, 16:56
objavila Martina Škrlec
Učenje na daljavo - 2. razred

Učenje na daljavo je lahko tudi zabavno. To dokazujejo tudi učenci 2. razreda, ki so s pomočjo živil in predmetov, ki so jih našli doma, izdelali zanimive modele okostja in notranjih organov, ter prehransko piramido.

Posebej pa so presenetili pri iznajdljivosti pridobivanja naravnih barv iz rastlin. Včasih ne potrebujemo veliko, da ustvarimo prave male umetnije. Doma so poiskali predmete iz katerih so izdelali barvne kroge. Preizkusili so se tudi v pisanju pesmi in še kaj...

Fotografije
sobota, 09. 05. 2020, 16:37
objavila Martina Škrlec
Potovanje v preteklost

Učenci 1. triade so se odpravili na potovanje v preteklost. Učno ekskurzijo, ki bi jo naj opravili v Rogatcu, v Muzeju na prostem, so izvedli kar na domačem dvorišču, v gozdu ali na bližnjem travniku. Pred potovanjem so si privoščili zajtrk. Nato pa so dolgčas preganjali z igrami, ki so se jih igrali otroci v preteklosti, risali na kamenčke, preizkušali izzive v gozdu. Poslikani kamenčki so postali pripomočki za igro in navdih za zgodbe.

Utrinki
sobota, 09. 05. 2020, 11:51
objavila Milena Kokol
9. maj - Dan Evrope

Dan Evrope praznujemo 9. maja, ko se spominjamo zgodovinsko pomembne Schumanove deklaracije iz leta 1950, ki je prispevala k začetku povezovanja držav v Evropsko unijo ter tako k miru in enotnosti med narodi. Torej letos mineva 70 let od začetka, ko se je Evropa začela združevati. Tudi Slovenija je bila in bo zelo aktivna pri obeleževanju dneva Evrope. Včeraj, 8. maja 2020 so se tako na nacionalni televiziji SLO1 predstavili znani slovenski pevci in drugi kulturniki. V oddaji »Dan Evrope pri vas doma« je o izzivih, s katerimi se soočamo Evropejci, spregovoril tudi evropski komisar za krizno upravljanje Janez Lenarčič. Svoje misli pa so z nami delili še znani Slovenci, ki delujejo na različnih področjih. Spregovorili so nam Feri Lainšček, Miha Mazzini, Ana Roš in drugi. Najmlajši pa bodo lahko v naslednjem tednu prisluhnili evropskim ljudskim pravljicam, ki jih je za njih izbrala Europe Direct Gorenjska.
In kaj smo pripravili na OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol ob praznovanju Evrope. Učenci 8. razreda so imeli v 7. tednu učenja na daljavo, zanimiv ustvarjalni sladek teden. Pri zgodovini so dobili nalogo, da pripravijo jedi naše severne sosede in sicer iz časa Avstro-Ogrske. Tako je po »jurovskih« domačijah zadišalo po naslednjih sladicah: palačinkah, sacher torti, različnih vrstah rogljičkov, cesarskem pražencu, mareličnih cmokih, jabolčnem zavitku, dunajskem golažu ali "fijakerskem" golažu.

Zanimivost! Izvor rogljičkov je povezan s turškim obleganjem Dunaja. Ko so Avstrijci dokončno premagali Turke, je na Dunaju bilo veliko slavje in veselje. V znak te zmage so na Dunaju takrat spekli pecivo, ki jih je spominjalo na polmesec. Zato so pravi rogljički oblikovani v obliko polmeseca.

Ob tem bi se želela zahvaliti osmošolcem za odlično sodelovanje, saj so pošiljali posnetke in zanimive fotografije pri nastajanju teh monarhičnih jedi iz časa Avstro-Ogrske. S tem so pokazali, da so tudi evropski državljani. Predlagam, da se v pripravo teh avstrijskih cesarskih jedi vključite tudi vi in s tradicionalnim, monarhičnim receptom dodajte svoj pridih!

In lep praznik, ob dnevu Evrope.

Napisala: Milena Kokol

Fotografije in video posnetki
ponedeljek, 04. 05. 2020, 23:28
objavila Vesna Breznik
Vpis otrok v vrtec za šolsko leto 2020/2021

Spoštovani starši predšolskih otrok.

Še vedno je odprt razpis za vpis otrok v Vrtec pri OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol za šolsko leto 2020/2021. Vlogo za vpis otroka v naš vrtec lahko najdete med dokumenti pod zavihkom Vrtec. Izpolnjene vloge sprejemamo izključno po pošti na naslov OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol, Jurovski Dol 13, 2223 Jurovski Dol ali po e-mailu: info@os-jd.si.
Vse dobro.
ponedeljek, 04. 05. 2020, 12:50
objavila Vesna Breznik
Obvestilo

Pozdravljeni.

Zakorakali smo že v sedmi teden dela na daljavo. Upam, da ste lepo preživeli prvomajske počitnice in si nabrali moči za zadnji del šolskega leta, ki bo namenjen predvsem pridobivanju in zaključevanju ocen.

V medijih odmeva novica, da se z 18. 5. odpirajo šole za učence 1., 2. in 3. razreda ter vrtci, teden dni kasneje bi se naj v šolske klopi vrnili še devetošolci, vsi ostali pa bi šolsko leto zaključili z delom na daljavo.

Na žalost s strani MIZŠ nismo prejeli še nobenega obvestila ali navodil. Kakor hitro bomo le-te prejeli, vas bomo o vsem podrobno tudi obvestili preko naše spletne strani.

Prav je, da se vsi potrudimo, da šolsko leto kljub vsemu uspešno pripeljemo do zaključka. Zato se potrudite, zberite moči. Vem, da nam bo uspelo.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica
nedelja, 03. 05. 2020, 16:39
objavil Dani Sajtl
Vrtec – Mali radovednež (naravoslovje)

Naravno okolje je idealno okolje za ustvarjalno igro predšolskih otrok, saj ponuja neizmerno bogastvo čutnih izkušenj ter odprtih materialov in objektov. Je prostor, ki spodbuja in navdihuje. Tako se lahko otroci veliko naučijo o naravi in njenih zakonitostih. Le ob pogostem stiku z naravnim okoljem otroci lahko razvijejo pozitiven odnos do narave. Različni prostori nudijo različne in mnogo katere možnosti za spoznavanje okolja in naravnih pojavov (gozd, travnik, vrt, igrišče, potok, mlaka, morje, kuhinja, delavnica ...).

Stik otroka z naravnim okoljem v zgodnjem otroštvu je zelo pomemben za njegov celostni razvoj; kognitivni, estetski, senzorični, motorični, socialni in čustveni. Ob tem otrok razvija pozitiven odnos do živega in do narave na splošno ter pridobiva izkušnje, ki mu omogočajo pridobivanje naravoslovnega znanja in razvijanje naravoslovnih spretnosti. Naravoslovje je področje, v okviru katerega razvijamo otrokove sposobnosti za dejavno vključevanje v obdajajoče fizično in družbeno okolje ter ustvarjanje zdravega in varnega življenjskega okolja in navad. Poudarek je na pridobivanju izkušenj z živimi bitji, naravnimi pojavi ter veselju v raziskovanju in odkrivanju.

Naravoslovje pa je tudi čudovita veja znanosti, ki se ukvarja s pojasnjevanjem naravnih pojavov. Marsikatere naravne pojave pa si lahko razložimo s preprostimi "kuhinjskimi" poskusi. Z njimi pa lahko na zabaven način približamo naravoslovje in tehniko otrokom, vzgojiteljem in staršem (povzeto po M. Zorec).

Veliko ustvarjalnosti mali radovedneži!

Vaše vzgojiteljice

Zakaj iz oblakov pada dež
Miha Zorec: Zabavna naravoslovna delavnica
Trije preprosti triki za otroke iz Hiše iluzij
Toplozračni balon
Zabavni poskusi za otroke
Varuška Živa: Poskusi za otroke
Mali znanstvenik: Zanimivi poskusi za otroke
Aktivnosti za predšolske otroke
sreda, 29. 04. 2020, 13:10
objavila Aleksandra Kuntner
S popotno torbo naokrog

Ker nam trenutna situacija ne dovoljuje raziskovanja lepot naše prelepe dežele in gibanja na prostem s sošolci, so se učenci 6., 7. in 8. razreda morali na predvideno zaključno ekskurzijo na Gorenjsko odpraviti kar sami. Seveda niso raziskovali Gorenjske, ampak svojo bližnjo okolico. Tako so v četrtek, 23. 4. 2020, v okviru tehniškega dne, ki smo ga poimenovali "S popotno torbo naokrog", izkoristili priložnost, da "pogledajo vase" in naravo, ki jih obdaja, malo upočasnijo ritem življenja ter z drugimi očmi zaznajo svet okoli sebe. Še enkrat več so dokazali, da so iznajdljivi, prilagodljivi in predvsem ustvarjalni. In da za vse to ni potrebno iti daleč, ampak si lahko novih izkušenj in nepozabnih doživetij ter spominov naberejo tudi v naravi. Učenci so tako uživali v drobnih, pogosto neopaženih lepotah narave, ustvarjali čarobne kamenčke, gradili hiške za škrate in druga čarobna bitja, pripravili piknik v naravi, izdelovali mlinčke in kuhali.

Predvsem pa so dokazali, da se z dobro voljo vse da. Pri organizaciji smo jim seveda z veseljem priskočile na pomoč razredničarke in se prav tako odpravile z njimi na potep, seveda v mislih.

Razredničarke 6., 7. in 8. razreda

Utrinki
sreda, 29. 04. 2020, 9:22
objavila Vesna Breznik
Prvomajske počitnice ter načrt ocenjevanja znanja

Pozdravljeni.

Prvomajske počitnice so že v polnem teku in tudi le-te preživljamo letos nekoliko drugače. Upam, da kljub vsemu uživate. Prav je, da si odpočijete, nabere moči še za zadnji del šolskega leta, ki ga bomo uspešno pripeljali do zaključka.

Glede informacij o ponovnem odprtju šole in vrtca vam trenutno še ne morem podati nobenih informacij, saj uradno ne razpolagamo z nobenim konkretnim datumom. Kakor hitro bomo uradno obveščeni, vas bomo seveda tudi obvestili.

Znano pa je, kako bo potekalo ocenjevanje znanja in zaključevanje ocen.
Na podlagi Sklepa ministrice o ukrepih za nemoteno opravljanje vzgojno-izobraževalnega dela v osnovni šoli v šolskem letu 2019/20 in tudi Priporočil za ocenjevanje znanja v osnovni šoli smo pripravili načrt ocenjevanja, ki ga boste učenci dobili posredovanega s strani svojega razrednika. Prav tako vam bodo učitelji posredovali kriterije ocenjevanja ter način, obliko ocenjevanja.
Znanje učenca se v 2. ocenjevalnem obdobju pri vsakem predmetu oceni vsaj enkrat. Ocenjevanje znanja učencev se v času izobraževanja na daljavo lahko izvaja tudi individualno. Če je učenec med 1. 2. 2020 in 16. 3. 2020 že pridobil oceno, ni nujno, da ga učitelj oceni še po 16. 3. 2020, ampak upošteva ocene, pridobljene do 16. 3. 2020. Pri določanju zaključne ocene učitelj pretežno izhaja iz ocen, pridobljenih do 16. 3. 2020. Če učitelj ne more določiti zaključne ocene, lahko v obdobju od 16. 3. 2020 do konca izobraževanja na daljavo učenca dodatno oceni. Učitelj omogoči učencem vpogled v popravljen in ocenjen izdelek z ustrezno zapisano obrazložitvijo oziroma povratno informacijo o dosežku. Učitelj učencu zagotovi možnost popravljanja ocen. Pri ocenjevanju znanja učencev s posebnimi potrebami učitelj izhaja in individualiziranega programa, ki ga prilagodi nastalim razmeram.

Upam, da bo tudi ta del učnega procesa potekal čim manj stresno, morda tudi že v šolskih prostorih.

V upanju na čim prejšnje snidenje vas vse prav lepo pozdravljam.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica
nedelja, 26. 04. 2020, 20:28
objavil Dani Sajtl
Vrtec - Pomen pravljic

Pravljice so z nami že od nekdaj. Poslušanje in pripovedovanje pravljic je za otroka pomembna razvojna spodbuda, saj imajo pravljice velik pomen za otrokov osebnostni, moralni in socialno-čustveni razvoj. Otrok se s pravljico sreča že v najzgodnejšem obdobju. Z njimi se seznanja preko slikanic, filma, gledališča, lutk, s poslušanjem preko radia… Ko pa se nauči brati, jih prebira tudi sam. Lahko bi rekli, da je pravljica most med otrokom in odraslim, most med svetom realnosti, v katerem živimo odrasli in svetom domišljije, v katerem živi otrok. Pri pripovedovanju pravljic je izrednega pomena tudi spodbujanje smisla za humor pri otrocih. Smeh je znak otrokovega zdravja, veselost je normalno čustveno stanje otroka, ki se lepo razvija. Smeh pa ima še eno pomembno vlogo; otroku pomaga, da ne dramatizira svojih strahov in da se sooči z njimi. Zelo pomembno je vedeti, da pozitivno mišljenje s seboj nosi tudi pozitivna čustva in razpoloženja. Pravljice so pravzaprav ena redkih, če ne sploh edina zvrst, ki nagovarja otrokovo osebnost v celoti. Spodbuja njegovo domišljijo, neguje otrokovo potrebo po domišljijskem svetu, razvijajo njegov intelekt, prav tako pa pokažejo rešitev problema, ki ga vznemirja. Pomembno je tudi to, da naj vsakemu pripovedovanju, branju pravljice sledi podoživljanje. Otrok naj pripoveduje o svojih občutkih. Tisto, kar se mu je najbolj vtisnilo v spomin naj nariše, prikaže z gibi celega telesa in nenazadnje naj sprašuje in se pogovarja o stvareh, ki jih ni povsem dobro razumel. Otrok pa običajno želi slišati pravljico večkrat, saj si namreč ob prvem pripovedovanju zapomni le stvari, ki se mu zdijo zanimive. Potem pa ga zanimajo še vse ostale podrobnosti. Zato mu jo povejte tolikokrat kot si jo bo želel.
(povzeto po B. Ambrož)

Starši berite otrokom pravljice. Skozi branje pravljic vzgajamo in izobražujemo otroka, kar pa je najpomembnejše, z otrokom vzpostavljamo pristen in dober odnos. Otrokom pa dajte tudi možnost, da oni pravljice/zgodbe pripovedujejo vam.

"V knjigah je zbran večji zaklad, kot v piratski votlini na Otroku zakladov." (Walt Disney)

Vaše vzgojiteljice

Tatjana Kokalj - Pravljice s travnika 1
Tatjana Kokalj - Pravljice s travnika 2
Tatjana Kokalj - Pravljice s travnika 3
Lars Klinting - Jakec vrtnari
Polonca Kovač - Mali medo
Lahkonočnice - Drobižek in Didi
Igriva igralnica
Logopedke - Logopedske igre za otroke
Za lepši dan - Aktivnosti za predšolske otroke
Lutkovno gledališče Ljubljana - Ogled predstav preko spleta
Lutkovne predstave Lutkovnega gledališča Maribor
četrtek, 23. 04. 2020, 10:23
objavila Barbara Waldhütter
23. april – Svetovni dan knjige

Organizacija Unesco je današnji 23. april razglasila za svetovni dan knjige in avtorskih pravic. V Kataloniji si na ta dan že več desetletij podarjajo knjigo in cvet, temu zgledu pa sledimo tudi v Sloveniji, saj se na ta dan organizirajo razne razstave knjig, sejmi, prireditve in recitali …

Osnovni namen mednarodnega dneva je ljudem približati knjigo in razširjati bralno kulturo, Slovenija je ena redkih držav, ki svetovni dan knjige v sklopu Slovenskih dnevov knjige praznuje več dni. V aprilu namreč praznujemo tudi mednarodni dan knjige za otroke, in sicer 2. aprila, ki ga zaznamuje rojstni dan velikega danskega pravljičarja Hansa Christiana Andersena.

Zaradi koronavirusa bo letos praznovanje svetovnega dneva knjige drugačno, saj so šole zaprte, enako ustanove, povezane s knjigo. V teh okoliščinah je Unesco pozval, naj ljubezen do knjig odmeva prek spleta.

Virtualno praznovanje svetovnega dneva knjige bo tudi v Sloveniji. Vsakoletna Noč knjige bo potekala prek spletnih platform in bo trajala tako dolgo kot noč na Zemlji. Društvo slovenskih pisateljev bo na Facebooku objavljalo najljubše knjige iz slovenske književnosti, Javna agencija za knjigo RS pa je pripravila spletni knjižni sejem, na katerem se bodo založbe predstavile z virtualno stojnico.

V svetovni literaturi je 23. april simbolični datum, saj se z njim povezujejo nekateri ugledni avtorji, kot sta William Shakespeare in Miguel de Cervantes. Unesco ga je za svetovni dan knjige izbral leta 1995 na generalnem zasedanju v Parizu.

Kot je zapisal ob letošnjem dnevu, bi v času, ko je večina šol po vsem svetu zaprta, ljudje pa naj preživljajo čas doma, morali bolj kot kadarkoli prej izkoristiti moč knjig za boj proti izolaciji, krepitev vezi med ljudmi, razširjanje obzorij ter spodbujanje uma in ustvarjalnosti.

Dragi učenci in tudi starši, vabljeni v spletno učilnico šolske knjižnice, kjer najdete povezave do vseh zgoraj naštetih, zanimivih virtualnih dogodkov, ki potekajo ob svetovnem dnevu knjige.
sreda, 22. 04. 2020, 15:16
objavila Milena Kokol
22. april je dan Zemlje

Danes, 22. aprila, praznujemo dan Zemlje. Zaznamujemo ga že petdesetič po vrsti. Praznovanje se je prvič organiziralo 1970. leta in ga zdaj koordinira globalna mreža Dneva Zemlje. Dogodek vsakoletno praznujejo v več kot 192 državah.Ob tej priložnosti so revijo National Geographic Slovenija zasnovali z dvema naslovnicama, v njej pa se sprašujemo, v kakšnem svetu bodo zanamci živeli leta 2070, ob 100-letnici dneva Zemlje. Bomo s skupnimi prizadevanji odpravljali posledice podnebnih sprememb in preprečevali izumiranje rastlin in živali – ali pa podnebnih sprememb še vedno ne bomo jemali dovolj resno, kar bo imelo hude, nepopravljive posledice za ljudi in naravo? Zelo radi se v teh sončnih dneh sprehajamo v naravi in prav je, da kakšen odpadek, ki ga opazimo, pospravimo v zabojnike za odpadke in jih seveda pravilno ločujemo.

Naj vas današnji dan navdihne in spodbudi k čim odgovornejšemu odnosu do našega planeta in okolja, v katerem živimo.

Zapisala, učiteljica Milena Kokol.
sreda, 22. 04. 2020, 8:51
objavila Barbara Waldhütter
Še vedno je čas za usvojitev bralne značke

Spoštovani učenci!

Kulturni dan ob zaključku bralne značke smo na daljavo uspešno izpeljali. Vabim pa vas, da še naprej berete in obnove knjig pošiljate v spletno učilnico knjižnice ali na moj mail. Pripovedovanje smo namreč zaradi izrednih razmer podaljšali, tako da imate še vse tja do začetka junija možnost, da usvojite bralno značko.

"Veliko malih stvari obstaja, ki povzročijo, da tvoj svet raste.
Ljubezen do knjig je najboljša izmed njih."


mentorica bralne značke: Barbara Waldhütter
torek, 21. 04. 2020, 11:36
objavila Maja Mencigar
Vpis v srednje šole

Vpis v srednje šole bo zaradi izrednih razmer potekal po naslednjem rokovniku:
  • Najkasneje do 11. 5. 2020 morate poslati Prijavnico za vpis v 1. letnik srednje šole na željeno srednjo šolo.
  • Učenci 9. razredov boste po pošti dobili prazne prijavnice in kuverte.
  • Prijavnice izpolnite in jih sami pošljite s priporočeno pošto na željeno srednjo šolo. Pri tem si pomagajte z navodili, ki so na zadnji strani prijavnice za prijavo na vpis v srednjo šolo in s spletno stranjo Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport: https://www.gov.si/teme/vpis-v-srednjo-solo
V kolikor boste imeli težave pri izpolnjevanju, kontaktirajte šolsko pedagoginjo na e-mail: maja.mencigar1@guest.arnes.si

Če ste Prijavnico (nepodpisano in nežigosano) že poslali na srednjo šolo, ne pošiljajte več druge.
  • Učenci boste na svoj elektronski naslov prejeli vabilo za videokonferenco s pedagoginjo (ta teden), kjer se bomo pogovorili o poteku izpolnjevanja prijavnice.
  • Na e-mail maja.mencigar1@guest.arnes.si sporočite, kdaj ste prijavnico oddali in na katero srednjo šolo oziroma v kateri program ste se prijavili.
  • Do 16. junija 2020 bo možno prijavnice prenesti na drugo šolo.
  • Preizkusi posebnih nadarjenosti (umetniške gimnazije, tehnik oblikovanja, fotograf, zobotehnik ...) bodo potekali v začetku junija – boste obveščeni.
  • Vpis bo na srednjih šolah potekal od 30. junija do 6. julija 2020.
Maja Mencigar, pedagoginja
ponedeljek, 20. 04. 2020, 12:15
objavila Vesna Breznik
Obvestilo

Spoštovani starši in učenci.

V državi še vedno vladajo izredne razmere. Glede na počasnost sproščanja ukrepov je usoda vrnitve naših učencev nazaj v šolske klopi zelo nejasna.
Ker se izrečeni ukrepi v državi resnično zelo počasi rahljajo in bo potrebno po besedah strokovnjakov še dalj časa živeti z omejitvami, predvsem pa se vsi zavedamo pomena, da je potrebno poskrbeti v prvi vrsti za zdravje nas vseh, smo za letošnje šolsko leto odpovedali vse zaključne ekskurzije ter plavalni tečaj za prvi razred.
Dan dejavnosti, katerega bi izvedli kot zaključno ekskurzijo, bodo učenci realizirali v četrtek, 23. 4. 2020, devetošolci pa so ta dan že realizirali v septembru 2019 v okviru dvodnevne ekskurzije.

Prav tako je v letošnjem šolskem letu odpovedano nacionalno preverjanje znanja za 6. in 9. razred.

V mesecu maju bo steklo tudi ocenjevanje znanja, in sicer si morajo učenci v 2. ocenjevalnem obdobju pridobiti eno oceno pri posameznem predmetu; o kriterijih in načinu ocenjevanja znanja bodo obveščeni po prvomajskih počitnicah. Pri zaključevanju ocen pa bo poudarek na ocenah, pridobljenih do 13. 3. 2020.

Vem, da se vsi, zlasti pa devetošolci sprašujejo glede njihovega zaključka šolanja v osnovni šoli, glede vpisa v srednjo šolo. Trenutno so znani samo podatki, da bodo datumi glede vpisa v srednje šole posredovani naknadno.
O vsem boste pravočasno obveščeni preko spletne strani šole oz. po mailih.
Vsekakor pa bomo poskrbeli, da se bo šolsko leto 2019/2020 uspešno zaključilo za vse.

Z mislijo ostanite zdravi, vas prav lepo pozdravljam.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica
nedelja, 19. 04. 2020, 22:00
objavila Maja Mencigar
Kam po pomoč, ko sem v stiski?

Dragi starši in učenci.

Minevajo tedni, ko pouk ne poteka po običajni šolski rutini in nam je prosto gibanje nekoliko omejeno. Zaradi tega se marsikdo znajde v stiski, občuti nemir in tesnobo, ker se ne more ukvarjati z vsemi običajnimi stvarmi, ki pomirjajo in sproščajo. Poleg strokovnih delavcev naše šole so vam na voljo tudi nekatere druge institucije in organizacije, ki vam lahko pomagajo v trenutnih stiskah. Prilagamo vam nekaj kontaktov, kam vse se lahko obrnete na posvet in pogovor:

1. Telefonske številke za pomoč:
  • TOM telefon za pomoč otrokom in mladostnikom – 116 111 (vsak dan med 12. in 20. uro, brezplačni klici)
  • Klic v duševni stiski – 01 52 99 00 (vsak dan med 19. in 7. uro)
  • Brezplačni zaupni telefon Samarijan in Sopotnik – 116 123 (24 ur/dan)
  • Služba za otroško in mladostniško psihiatrijo, Zdravstveni dom dr. Adolfa Drolca Maribor, Vošnjakova ulica 4, Maribor - 02 22 86 353
2. Spletne strani za pogovor, nasvet in pomoč:
  • www.tosemjaz.net – spletni portal za otroke in mladostnike
  • med.over.net – spletni portal na temo zdravja, duševnega zdravja in drugih področij
  • www.nebojse.si – spletni portal Društva za pomoč osebam z depresijo in anksioznimi motnjami DAM
  • zivziv.si – spletna postaja za razumevanje samomora in pomoči, ki je na voljo
Nekaj koristnih nasvetov pa najdete tudi na povezavi: http://posvetovalnicanm.splet.arnes.si/najnovejsi-prispevki

Ostanite zdravi.
nedelja, 19. 04. 2020, 21:48
objavil Dani Sajtl
Vrtec - Otrok in čustva

Smo v času in dogajanju, ki je za večino od nas neprijeten, saj smo že več kot 1 mesec doma. Pri tem nas prevevajo različni občutki. Tudi otroci ta čas (čas samoizolacije) doživljajo na svoj način (pozitiven ali negativen). Najbrž se nekateri od njih sprašujejo, zakaj ne morejo v vrtec. Pogrešajo dnevno rutino, skupno igro, predvsem pa prijatelje v vrtcu, morda kateri iz med njih, tudi svoje vzgojiteljice. Pomembno je, da tudi v tem času ne pozabimo na njihova občutja/čustva. Čustva vplivajo na različna življenjska področja: zdravje, učenje, vedenje in na medsebojne odnose. Le ta povezujejo otroke z okoljem, z njihovimi telesi, mislimi in spomini, sporočajo jim o življenjskih okoliščinah in o njihovem fizičnem in mentalnem počutju ter oblikujejo vedenje otrok. Otroci v vrtcu pogosto, bodisi preko igre, različnih dejavnosti, ki jih vodimo vzgojitelji/-ce ali kako drugače, izražajo svoja čustva. Otrokom moramo prisluhniti ter razumeti njihovo doživljanje in vedenje, če jim želimo pomagati.

Spoštovani starši, z njimi se pogovarjajte, dajte jim občutek, da jih razumete, stisnite jih v naročje, jih objemite, primite za roko, sprejmite njihova čustva, se z njimi veselite, spodbujajte… Ko pa otroci želijo s čustvi izsiljevati, pa jim dajte jasno vedeti, da vas z omenjenim načinom ne bodo uspeli prepričati, da bi jim ugodili ali da bi popustili. Pomembno je, da otroke vključite v pogovor in jim omogočite, da skupaj z njimi poiščete učinkovitejše načine izražanja njihovih želja. Pogovorite se tudi o tem, kdaj ste njihove želje pripravljeni upoštevati in kdaj ne.

Bodite pozitivni in ostanite zdravi!

Vzgojiteljica Gabrijela Murko

Kako pomagati otroku uravnavati čustva?
Matematične igre
Domine
Parkirajmo domine
Poišči par
Polžje hišice
Marjan Manček - Piščanček Pik
Zdravilne zgodbice
petek, 17. 04. 2020, 21:45
objavil Dani Sajtl
Obvezni izbirni predmeti v šolskem letu 2020/2021

Obvezni izbirni predmeti so način prilagajanja osnovne šole individualnim razlikam in interesom učencev. So priložnost, da učenci ob lastni izbiri predmetov razvijajo svoje močne strani in sposobnosti ter se pri izbranih predmetih dokažejo. Učenci se lahko odločajo za določen obvezni izbirni predmet tudi z vidika nameravanega nadaljnjega šolanja.

Obvezni izbirni predmeti so v predmetniku tretjega triletja, torej v 7., 8. in 9. razredu.

Možnosti izbora učnih predmetov

Učenec izbere največ 3 ure tedensko, če s tem soglašajo njegovi starši, lahko pa samo 2 uri tedensko. Pouk posameznega obveznega izbirnega predmeta je na urniku 1 uro na teden, razen obveznega izbirnega predmeta tuj jezik, ki je na urniku 2 uri na teden.

Potek pouka obveznih izbirnih predmetov in ocenjevanje

Obisk pouka obvezni izbirnih predmetov je obvezen, predmeti se ocenjujejo s številčnimi ocenami od 1 do 5.

Število skupin obveznih izbirnih predmetov

Naša šola za šolsko leto 2020/2021 ponuja veliko število obveznih izbirnih predmetov, njihov podrobnejši opis najdete v brošuri na dnu te strani.

Oprostitev sodelovanja pri obveznih izbirnih predmetih

Učenec 7., 8. in 9. razreda, ki obiskuje glasbeno šolo z javno veljavnim programom, je na predlog staršev lahko oproščen sodelovanja pri obveznih izbirnih predmetih v obsegu 1 ali 2 ur tedensko. Starši posredujejo šoli pisno vlogo o vpisu v glasbeno šolo za šolsko leto 2020/2021 in kasneje priložijo potrdilo o vpisu. Najkasneje do 10. 9. 2020.

Zamenjava obveznega izbirnega predmeta

Učenci se v skupine obveznih izbirnih predmetov razvrstijo do začetka novega šolskega leta.

Do 15. septembra 2020 lahko skupino še zamenjajo, vendar le pod pogojem, da se nam organizacijski pogoji pri izvajanju posameznega obveznega izbirnega predmeta ne spremenijo (potreben predhodni individualni pogovor v šolski svetovalni službi).

Prijava na obvezne izbirne predmete

Prijava na posamezne predmete bo potekala preko spleta, zato bo naknadno vsak učenec oz. učenka prejel uporabniško ime in geslo.

Brošura - Izbirni predmeti 2020/2021
petek, 17. 04. 2020, 21:40
objavil Dani Sajtl
Neobvezni izbirni predmeti za šolsko leto 2020/2021

Neobvezni izbirni predmeti v predmetniku osnovne šole predstavljajo tisti del programa, ki ga, glede na interese, želje in zmožnosti, učenci izberejo sami.

Neobvezni izbirni predmeti se izvajajo v 4., 5., in 6. razredu. Učenci lahko izberejo eno ali dve uri izbirnih predmetov ali pa se za obiskovanje izbirnega predmeta sploh ne odločijo. Neobvezni izbirni predmet je učencu na voljo, da ga izbere, vendar se zanj ni potrebno odločiti. Ko se učenec za izbiro odloči, mora predmet v določenem šolskem letu obiskovati in je ocenjen.

Vsi neobvezni izbirni predmeti so praviloma enourni, izjema je le tuj jezik, ki se poučuje v obsegu 2 ur tedensko.

Zaradi poteka pouka in šolskih dejavnosti na daljavo, boste starši po elektronski pošti prejeli prijavnice za izbiro neobveznih izbirnih predmetov.

Podrobnejše opise predmetov dobite na spodnji povezavi na brošuro neobvezni izbirni predmet.

Brošura - Neobvezni izbirni predmeti 2020/2021
četrtek, 16. 04. 2020, 9:49
objavila Barbara Waldhütter
Kulturni dan ob zaključku bralne značke

V petek, 10. 4. 2020, smo dokazali, da lahko kulturni dan izpeljemo tudi na daljavo. Seveda je bilo drugače kot v živo, pa vendarle so učenci kljub temu ustvarjalno in prijetno preživeli ta dan. Tema letošnjega kulturnega dne ob zaključku bralne značke je bila "Lakota po besedah".

Naši najmlajši učenci so si za dober začetek dneva zapeli Kekčevo ali svojo najljubšo pesem in se ob tem dodobra prebudili. Nato so se uredili in »odšli« na lutkovno predstavo Makalonca. To je čudovita pravljica, ki jo je med drugo svetovno vojno napisal pisatelj Fran Saleški Finžgar in jo uvrščamo v zakladnico slovenskega ljudskega pripovedništva.

Po predstavi so se s starši, bratci ali sestricami pogovarjali o vsebini, glavnih junakih in sporočilu, ki ga predstava prinaša. Nato so izdelali vstopnice za svojo lutkovno predstavo, in jo svojim bližnjim tudi sami odigrali. Na koncu so ilustrirali ter ustvarjali iz papirja in v svet ponesli metulja upanja.

Četrtošolci in petošolci so se v uvodu igrali različne besedne igre, poslušali posnetek letošnje poslanice ob mednarodnem dnevu knjig za otroke ter razmišljali o njeni vsebini. Nato so si na spletu ogledali gledališko predstavo Tajno društvo PGC, ki je legendarno zimzeleno besedilo, otroška klasika. Nastalo je leta 1958 izpod peresa slovenskega pisatelja Antona Ingoliča, enega prvih avtorjev, ki je po vojni črpal iz resničnega življenja mladih in v njihovih nevsakdanjih dogodivščinah obravnaval njihove probleme. Po ogledu so razmišljali o vsebini, glavnih junakih in sporočilu predstave. Ob koncu so poustvarjali na temo videne predstave tako, da so izdelali logotip svojega namišljenega tajnega društva.

Prav tako so se uvodoma z besedami poigrali učenci od 6. do 9. razreda. Brali, oziroma poslušali so poslanico ob letošnjem mednarodnem dnevu knjig za otroke in si v nadaljevanju na spletu ogledali gledališko predstavo Kit na plaži, avtorja Vinka Möderndorferja. To je zgodba o drugačnosti in normalnosti, ki nam pove, kako pomembno je pogledali na svet, na življenje okoli sebe, na soljudi, sošolce, družino in tudi na samega sebe drugače, z drugačnimi očmi. Tudi oni so razmišljali in se z družino pogovarjali o sporočilu videne predstave, na koncu pa ustvarjali na temo "lakota po besedah". Nastali so čudoviti likovni izdelki in grafiti.

Žal pa najbolj pridnim bralkam in bralcem nismo mogli podeliti knjižnih nagrad in priznanj, kar pa bomo zagotovo naredili potem, ko se spet vrnemo med šolske klopi.

Fotografije izdelkov, ki so jih ustvarili učenci tekom kulturnega dne, se še pridno zbirajo in jih bomo objavili naknadno.

Dragi učenci, še naprej vam želimo obilo užitkov ob branju.

Vodji kulturnega dne: učiteljici Barbara Waldhütter in Mateja Nudl

Fotografije umetniškega ustvarjanja naših učencev ob zaključku bralne značke
torek, 14. 04. 2020, 9:06
objavila Vesna Breznik
Vpis predšolskih otrok v Vrtec pri OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol za šolsko leto 2020/2021

Na podlagi 20. čl. Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05, 25/08, 98/2009-ZIUZGK, 36/10, 62/2010-ZUPJS, 94/2010-ZIU, 40/2012-ZUJF, 14/15 ZUUJFO, 55/17) ter Pravilnika o kriterijih in načinu sprejema otrok v vrtec v Občini sv. Jurij v Slov. goricah (Medobčinski uradni vestnik, št. 9/2020) Vrtec pri OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol razpisuje javni vpis novincev v vrtec.

JVIZ in VVZ OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol obvešča starše predšolskih otrok, da lahko za šolsko leto 2020/2021 vpišejo svoje otroke od 14. 4. 2020 do 15. 5. 2020 v naš vzgojno-izobraževalni zavod.

Vpisujemo otroke od 11. meseca starosti do vstopa v šolo. Otroke lahko vpišete v celodnevni in poldnevni program.

Glede na trenutne razmere bomo vloge za vpis otroka sprejemali SAMO po redni pošti (OŠ J. Hudalesa, Jurovski Dol 13, 2223 Jurovski Dol) ali pa na uradni elektronski naslov tajništva šole .

Vlogo za vpis najdete tukaj oz. je objavljena na spletni strani naše šole ter občine Sv. Jurij v Slovenskih goricah.

Vloga za vpis otroka v vrtec
Pravilnik o kriterijih in načinu vpisa otrok v vrtec
ponedeljek, 13. 04. 2020, 15:13
objavil Dani Sajtl
Vrtec - vključevanje otrok v hišna opravila

Z vključevanjem otrok v hišna opravila se otroci priučijo delovnih navad, krepijo sposobnosti, spretnosti, učijo odgovornosti, naučijo dela samega, učijo in krepijo samostojnost in neodvisnost, razvijajo inovativnost, cenijo naše in drugo delo, se učijo discipline in reda… Izbiranje hišnih opravil mora biti premišljeno in primerno otrokovi starosti. Pri tem pa morate tudi upoštevati, da je vsak otrok nekoliko specifičen, zato bodite malce fleksibilni, če bo to potrebno.

Od 2 do 3 let

Otroci lahko pri tej starosti sami pospravijo igrače, ko zaključijo z igro. Prav tako je to primerna starost, da otroka naučite, kam sodijo smeti in umazana oblačila, sortiranje in zlaganje stvari na ustrezno mesto, brisanje prahu, seveda s površin, ki jih doseže. Hišna opravila poskusite povezati z igro, tako bo imel tudi kasneje v življenju manj odpora do tovrstnih del.

Od 3 do 4 let

Zdaj lahko otroci pomagajo tudi pri pripravljanju mize za različne obroke in pomagajo pri zlaganju manj zahtevnih kosov perila, na primer kuhinjskih krp in brisač. Otroka se lahko navaja, kako vzdrževati red v svoji sobi, čeprav vsem opravilom morda še ne bo v celoti kos brez vaše pomoči.

Od 4 do 5 let

Pri tej starosti lahko otroku že naložite malce več odgovornosti; hranjenje hišnega ljubljenčka, pomoč pri pripravi različnih obrokov, postiljanje postelje, pri čiščenju stanovanja, avtomobila, pomoč pri vrtičkanju…(seveda s pomočjo odraslega).

Od 5 do 6 let

Večinoma lahko otroci pri tej starosti sami zložijo posodo iz pomivalnega stroja na pult in nato tudi v tiste omarice ter predale, ki jih že lahko dosežejo. Otrok pri tej starosti lahko občasno odnese smeti do smetnjaka, pogosto pa so otroci že sposobni sesanja in zlaganja nogavic po parih. Otroci pri teh letih večinoma z veseljem sodelujejo pri hišnih opravilih, saj jih to, da lahko prispevajo svoj delež, navdaja s ponosom. To je torej obdobje, ki ga je smiselno dobro »izkoristiti«, sicer boste kasneje najverjetneje obžalovali, da ste zamudili izvrstno priložnost za privzgojo delovnih navad.

Naj iz malih ročic zrastejo pridne delovne roke!

Vzgojiteljica Gabrijela Murko

Knjižnica Lenart - pravljice
Lahkonočnice
Svetlana Makarovič - Pod medvedovim dežnikom
Matthias Karl - Rdeča žoga
Zelo lačna gosenica (prirejeno po Eric Carle)
Žaba - Življenjski krog 1
Žaba - Življenjski krog 2
Žaba - Življenjski krog 3
Žaba - Življenjski krog - fotografije
Mala Lu - Igre
sobota, 11. 04. 2020, 18:26
objavila Vesna Breznik
Voščilo

Zaključili smo že 4. teden pouka na daljavo.

Upamo, da ste vsi zdravi. Vsekakor nihče od nas ni pričakoval, da bo to težko in negotovo obdobje trajalo toliko časa. Prav vsi smo se v teh časih znašli v ledeno mrzli vodi, v kateri smo morali splavati in to lahko potrdim, da nam je uspelo. Pri tem ste, dragi učenci, do sedaj pokazali veliko mero samostojnosti in odgovornosti. Ne popustite in vztrajajte. Skupaj nam bo uspelo premagati to negotovo obdobje in uspešno pripeljati to šolsko leto do zaključka.

Spoštovani starši.
Vsi strokovni delavci se zavedamo, da ste poleg delovnih in drugih obveznostih posvečali tudi veliko časa za pomoč pri učenju svojim otrokom, da so le-ti lahko uspešno premagovali težave na drugačni poti pridobivanja znanja. Hvala vam. Hkrati pa razmere dajejo možnost, da skupaj z otroki poiščete lepe skupne trenutke in takrat počnite tisto, kar vas bogati, pomirja, povezuje in izpolnjuje. Vsem nam naj ostane prijeten občutek, da smo skupaj in da bomo z razumevanjem drug drugega zmogli.

Vsi skupaj se verjetno v teh trenutkih sprašujemo, kdaj se bomo vrnili v šolske klopi in kako se bo šolsko leto zaključilo. O vsem boste pravočasno obveščeni preko naše spletne strani. Vendar ne skrbite, skupaj bomo našli pot za uspešen zaključek.

Vsekakor pa je prav, da v teh dneh odložimo vse skrbi.
Zato vam želim lepe, mirne in zdrave velikonočne praznike, ki jih preživite v krogu svojih najdražjih.

Vse dobro in ostanite zdravi.

Vesna Breznik, prof.
ravnateljica
torek, 10. 03. 2020, 21:32
objavil Dani Sajtl
Posnetek radijske oddaje

Če ste zamudili radijsko oddajo učencev in učenk naše šole, ki so jo preteklo soboto zavrteli na Radiu Slovenske gorice, lahko s pomočjo spodnje povezave poslušate oddajo v celoti.

Radijska oddaja, 7. 3. 2020

sreda, 27. 05. 2020, 23:09
© 2007-2020 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane.