prva stran

OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol
SIO-2020

SPIRIT Slovenija
Mreža gozdnih vrtcev in šol Trajnostna mobilnost Turizmu pomaga lastna glava Ekošola
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | Oblak 365

Novice

Aktualne in pretekle novice.

Arhiv:

objavil-a:

petek, 24. 09. 2021, 20:55
1. ŠPORTNI DAN - JURIJ TEČE

Danes smo dan posvetili gibanju. V šolo smo prišli peš. Zbrali smo se na postajah, kjer so nas čakali učitelji. Skupaj smo odšli do nogometnega igrišča, kjer nas je najprej pozdravil župan Peter Škrlec. Za skupno ogrevanje je poskrbela Anja Žugman. Nato smo po razredih tekli po naši lepi dolini ob Globovnici. Med tekom smo premagovali različne ovire (koruzni labirint, prehodi skozi traktorska kolesa, majhna gugalnica, mrežna uganka...). Tekom dneva smo bili deležni tudi različnih športnih iger, za katere so poskrbeli prijatelji iz športnega društva Kenguru. Po kosilu smo se peš odpravili na jutranja zborna mesta in tako zaključili naš športni dan.

Športni dan je bil vključen v projekt EVROPSKI ŠPORTNI DAN in DAN ŠPORTA v Sloveniji!

Jurij bo tekel tudi prihodnje leto.

četrtek, 23. 09. 2021, 6:35

1 od 1
Digitalne zvezdice - Rok Senekovič se je uvrstil v finale

Založba Rokus Klett je ob svoji tridesetletnici razpisala natečaj Digitalne zvezdice. Učencem so pustili prosto pot, da izrazijo svojo domišljijo in razvijejo kreativnost na razpisano temo: Kakšna bo šola čez 30 let?. Ponovno se je izkazalo, da ustvarjalnost otrok ne pozna meja, saj so prejeli več kot 200 izdelkov. S svojo podobo šole čez 30 let je sodeloval tudi Rok Senekovič in s svojim grafičnim izdelkom prepričal komisijo ter se uvrstil med finaliste v svoji kategoriji od 7. do 9. razreda.

Za Roka lahko glasujete od 22. 9. do 4. 10. 2021 na spodnji povezavi. Zmagovalci bodo razglašeni 5. 10. 2021.

Povezava za glasovanje
ponedeljek, 20. 09. 2021, 7:22
objavil Dani Sajtl
Podarimo namizne računalnike

Podarimo 2 namizna računalnika, ki jih več ne potrebujemo. Računalniki so stari malo več kot 10 let, očiščeni prahu, programska oprema je na novo nameščena. Informacije dobite pri meni (dani.sajtl@guest.arnes.si). Več o računalnikih pa najdete v spodnji priponki.

Adobe Acrobat dokument Namizni računalniki - podrobnosti
petek, 17. 09. 2021, 16:43

5. dan ŠVN - Bohinj

Bohinj je pokazal svoj pravi obraz, iz zahoda je prišla vlažna fronta in namakala Blejski kot ponoči in vse tja do popoldanskih ur. Aktivnosti so potekale v učilnici, kjer smo spoznavali značilnosti Bohinjskega jezera, predvsem živalstvo. Poslovili smo se od vseh zaposlenih v domu, pri nekaterih učencih je bilo opaziti da so žalostni, saj zapuščajo ta čudoviti del gorenjskega sveta. Pot nas je vodila na Bled, kjer nas je pričakal naš Jurovčan Aljaž Toplak in nas toplo sprejel. Na naše veliko presenečenje nas je popeljal na grajsko dvorišče, kjer je na kratko predstavil osnovne značilnosti gradu in Blejskega jezera. In to ni bilo vse, povabil nas je v restavracijo Jezeršek, kjer smo bili deležni grajskih dobrot. Vozimo se proti domu, utrujeni, vendar polni doživetij. Za nami je prečudoviti teden, ki ga ne bomo nikoli pozabili.

četrtek, 16. 09. 2021, 21:46

4. dan ŠVN - Bohinj

Predzadnji dan smo uporabili veščine naše olimpijke Janje Garnbret. Plezali smo po naravni steni v naselju Ribčev Laz. Ob pogledu na plezalno steno nam je zastal dih. Le kako nam bo uspelo preplezati to strmo steno, smo se spraševali. Toda strah je bil zaman, saj so nas motivirali odlični učitelji, ki so tudi poskrbeli za našo varnost. Po novi doživeti preizkušnji smo si prislužili odličen bohinjski sladoled. Popoldanske ure so bile namenjene spoznavanju rastlinstva in živalstva v Triglavskem narodnem parku. Dan smo zaključili z cirkuško predstavo, v kateri smo tudi sami sodelovali.

Lahko noč, dragi Jurovčani in na snidenju jutri.

sreda, 15. 09. 2021, 21:49

3. dan ŠVN - Bohinj

Tretji dan šole v naravi je minil v znamenju ogleda slapa Savice. Del naše poti smo prekolesarili in sicer do hidroelektrarne Savica. Drugi del je vodil po makadamski poti, ki je bila zahtevna. S pomočjo izvirske vode in krajšega počitka smo prispeli do vstopnega mesta. Tam nas je pričakala naša ravnateljica Vesna Breznik, ki je skupaj z nami nadaljevala pot do slapa. Premagali smo več kot petsto stopnic in pred nami se je razprostrl prečudovit pogled na slap Savico. Po povratku v dom smo skupaj z ravnateljico zaužili okusno kosilo. Po odhodu ravnateljice smo imeli popoldanske aktivnosti namenjene naravoslovnim vsebinam. Bili smo tudi navijaško razpoloženi, saj smo si ogledali četrtfinalno tekmo med Slovenijo in Češko. Dan smo zaključili s predavanjem o Triglavskem narodnem parku. Utrujeni odhajamo spat.

torek, 14. 09. 2021, 22:13

2. dan ŠVN - Bohinj

Za nami je drugi dan šole v naravi. Dopoldanske aktivnosti so potekale na kolesu, prekolesarili smo 20 km v smeri Bohinjske Bistrice. Ob postanku smo z velikim navdušenjem opazovali še ohranjen triglavski ledenik in naš najvišji vrh. Kolesarska pot nas je pripeljala do najstarejše železnice pri nas - do bohinjske železnice iz začetka 20. stoletja. Po odličnem kosilu in kratkem počitku smo veslali proti Ribčevem Lazu. Pogum smo dokazovali tudi tako, da smo preplavali del Bohinjskega jezera. V večernih urah smo se družili na šolskem igrišču, se športno rekreirali in dan končali z družabno igro activity.

ponedeljek, 13. 09. 2021, 19:28

1. dan ŠVN - Bohinj

Lep gorenjski pozdrav iz čudovitega Bohinjskega konca. Prve aktivnosti v šoli v naravi smo že opravili, sedmošolci so uspešno naredili izpit iz veslanja. Učitelj Luka je bil njihov admiral na zelenem kanuju. Spoznali smo geografske značilnosti ledeniško preoblikovane Bohinjske doline. V večernih urah nas čaka nočni pohod do Ribčevega Lazu. Jutri nas čaka nov dan poln doživetij.

Sedmošolci z razredničarko in učiteljem Luko.

petek, 10. 09. 2021, 19:39
Zaključna ekskurzija v Bohinj

Z devetošolci smo se udobno namestili v CŠOD Bohinj, se odpravili v Staro Fužino. Večer pa namenili glasbi, petju, druženju in ustvarjanju skupnih spominov. Ta vikend bomo skušali preživeti brez telefonov, v naravi, se preizkusili v novih športih, prosti čas bomo namenili, da smo drug z drugim. Tudi vreme je na naši strani.

petek, 10. 09. 2021, 12:25
objavila Aleksandra Kuntner

1 od 5
Tehniški dan - Kako organizirati gledališko predstavo na naši šoli?

7. 9. 2021 je za učence od 4. do 9. razreda potekal tehniški dan z naslovom  Kako organizirati gledališko predstavo na naši šoli. Izvedli smo ga v okviru projekta SPIRIT Slovenija – Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti. Učenci so sodelovali v delavnicah, kjer so zasnovali ideje za izdelavo in postavitev gledališkega odra na naši šoli. Seveda se vse skupaj ne konča zgolj pri ideji. Najustvarjalnejši in najinovativnejši bodo svoje ideje dodelali in predstavili na Start up vikendu, ki bo na šoli potekal 1. in 2. oktobra 2021.

Vodje tehniškega dne: Mateja Nudl, Lavra B. Kreft in Aleksandra Kuntner

ponedeljek, 06. 09. 2021, 13:32
Teden mobilnosti

Spoštovani starši predšolskih in šolskih otrok.

V tednu od 16. 9. do 22. 9. 2021 se bo tudi naš zavod pridružil že 21. Evropskem tednu mobilnosti, ki je nadaljevanje aktivnosti, ki smo jih izvajali v preteklem šolskem letu v okviru projekta Trajnostna mobilnost. Slogan Evropskega tedna mobilnosti je »Živi zdravo. Potuj trajnostno«.

Tako bomo v tem tednu dajali prednost prihodu v šolo peš ali s kolesi. Starši predšolskih otrok pa ste vabljeni, da avto parkirate v centru Jurovskega Dola (pri gostilni Špindler ali gasilskem domu) ter peš pospremite svojega otroka v vrtec.

Prav tako bomo v vrtcu in šoli izvedli veliko dejavnosti: veliko gibalnih aktivnosti na prostem, sprehodi  in seznanjanje otrok s prometnimi znaki in varnostjo v prometu, risanje na omenjeno temo ter izdelovanje izdelkov na temo mobilnosti iz odpadnih materialov in embalaže.

Vsekakor bomo izvedene aktivnosti tudi fotografirali in jih ob sodelovanju z Občino Sv. Jurij v Slovenskih goricah posredovali v Skupno občinsko upravo Maribor, ki je pobudnica za sodelovanje v omenjenem projektu.

nedelja, 05. 09. 2021, 11:06
Tehniški dan za učence od 4. do 9. razreda

V okviru SPIRIT Slovenija – Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti – bo v torek, 7. 9. 2021, od 8.20 do 12.35 za učence od 4. do 9. razreda izveden tehniški dan z osrednjim problemom Kako organizirati gledališko predstavo na naši šoli. Delavnice za 4. in 5. razred bo izvedla Lavra Bukšek Kreft, za 6. razred Mateja Nudl, za učence 7. razreda Aleksandra Kuntner,  za učence 8. in 9. razreda bo delavnice izvedla zunanja sodelavka mag. Barbara Pribožič Leka.

VSEBINA TEHNIŠKEGA DNE

• Uresničevanje želja/ustvarjalnost, kreativnost, inovativnost, podjetnost, podjetništvo
  • Kako postati uspešen podjetnik?
  • Kaj me omejuje?
  • Zmorem – delo v skupinah
  • Canvas – Kaj je že to in kako ga rešiti?
  • Uspešno prezentiranje / Res vemo vse?
  • Predstavitev idej in razglasitev najboljšega Canvasa

Ta dan bo za učence celotne šole zjutraj avtobus vozil  po prilagojenem voznem redu, ki je veljal tudi prvi šolski dan (vozni red je v priponki). Prva vožnja domov bo za učence od 6. do 9. razreda ob 13.00, druga vožnja bo ta dan ob 13.40 za učence od 2. do 5. razreda. Jutranje varstvo za prvošolce in podaljšano bivanje za učence od 2. do 5. razreda poteka po urniku.

Vodje tehniškega dne: Aleksandra Kuntner, Lavra Bukšek Kreft in Mateja Nudl

Adobe Acrobat dokument Prilagojen vozni red za torek, 7. 9. 2021
petek, 03. 09. 2021, 10:37

Lunice
Oblački
Snežinke
Zvezdice
Sončki
Obvestilo za starše predšolskih otrok

Spoštovani.

S 1. 9. 2021 se uveljavi novela Zakona o vrtcih (Ur.l.RS, št. 18/21), ki ponovno vpeljuje pravico do brezplačnega vrtca za drugega otroka iz iste družine, ki je vključen v vrtec hkrati s starejšim sorojencem. Pravice do brezplačnega vrtca pa bodo deležni tudi vsi starši, ki imajo v vrtcu tretjega ali nadaljnjega otroka, ne glede na to, ali so starejši sorojenci še v vrtcu.

Ker gre za pravico, ki jo določa zakon, morate starši še vedno oddati vlogo za znižano plačilo vrtca na pristojni CSD, da vam o tem izda odločbo.

Odločbo o pravici do znižanega plačila vrtca, ki določa višino plačilo staršev glede na dohodkovni razred, trajanje pravice, občino zavezanko za plačilo razlike med ceno programa, v katerega je vključen otrok in plačilom staršev, bo izdal CSD ter podatek posredoval preko distribucijskega modula v aplikacijo CEUVIZ, ki jo uporabljamo vzgojno-izobraževalni zavodi.

sreda, 01. 09. 2021, 22:15
objavila Vesna Breznik
Prijava na koriščenje telovadnice v popoldanskem času

Spoštovani uporabniki naše telovadnice.

Tudi v šolskem letu 2021/2022 bomo v popoldanskem času omogočili uporabo naše telovadnice zunanjim uporabnikom, seveda ob upoštevanju vseh higienskih ukrepov in priporočil NIJZ, saj nam covid-19 še vedno krepko kroji življenje in delo v šoli.

V kolikor bi želeli kot skupina uporabljati naše prostore, vas prosimo, da izpolnite prijavnico, ki je priloga temu obvestilu, in jo pošljete po pošti (OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol, Jurovski Dol 13, 2223 Jurovski Dol) ali skenirano po mailu: info@os-jd.si do 10. 9. 2021.  Po zbranih prijavah se bo naredil urnik uporabe telovadnice, katera se bo lahko pričela uporabljati  z 20. 9. 2021 ob upoštevanju vseh določil sklenjene pogodbe glede uporabe telovadnice.

Adobe Acrobat dokument Prijava na koriščenje telovadnice za zunanje uporabnike
torek, 31. 08. 2021, 15:15
objavila Vesna Breznik
Projekt Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti

Naša osnovna šola se je tudi letos vključila v projekt Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti, ki ga tudi v šolskem letu 2021/22 finančno podpira Javna agencija SPIRIT Slovenija v sodelovanju z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Projekt Z ustvarjalnostjo in inovativnostjo do podjetnosti vzpodbuja izvajanje aktivnosti z naslednjimi cilji:

• zagotoviti spodbujanje razvoja osebnostnih lastnosti, ki so pomembne za podjetnost: ustvarjalnost, samoiniciativnost, sprejemanje tveganja in odgovornosti ...;
  • oblikovati osnovna znanja in stike s poslovnim svetom in s tem razumevanje vloge ustvarjalnosti, podjetnosti in inovativnosti ter podjetništva za družbo;
  • spodbuditi razvijanje zavesti o podjetništvu kot družbeni kategoriji;
  • zagotoviti sodelovanje vseh deležnikov in celotne družbe, kar pomeni vključevanje osnovnošolcev in dijakov (v nadaljevanju mladih), staršev, učiteljev, podjetij, subjektov podpornega okolja za podjetništvo in lokalne skupnosti.

Učenci bodo pridobili dodatna znanja, ki bodo dodatno vzpodbujala njihovo kreativnost in inovativnost, hkrati pa bodo osvojili potrebna praktična orodja, ki so pomoč pri dejanski realizaciji idej.

torek, 31. 08. 2021, 13:34

Lunice
Oblački
Snežinke
Zvezdice
Sončki
Prvi dan v vrtcu

Spoštovani starši predšolskih otrok.

Novo šolsko leto 2021/2022 je pred vrati. Naši najmlajši bodo jutri pogumno zakorakali skozi vrtčevska vrata in se podali novim dogodivščinam naproti. Ker pa nam življenje in delo v vrtcu in šoli še vedno kroji covid-19, vas vljudno prosimo, da upoštevate vse higienske ukrepe (obvezna uporaba zaščitne maske, razkuževanje rok, upoštevanje varnostne razdalje), ki so podrobneje predstavljeni v priloženem Protokolu ravnanj (prav tako je dostopen v pisni obliki na oglasnih deskah posameznega oddelka).

Hvala, vse dobro in uspešen začetek novega šolskega leta želim.

ravnateljica

Adobe Acrobat dokument Protokol ravnanj v vrtcu pri OŠ J. Hudalesa za preprečevanje širjenja SARS-CoV-2
ponedeljek, 30. 08. 2021, 13:33
Prvi šolski dan

Dragi učenci.

Poletne počitnice se zaključujejo in verjetno ste prav vsi nestrpno pričakovali pričetek novega šolskega leta. Novi koronavirus nam že od marca 2020 kroji življenje in delo v šoli in po napovedih bo tako še nekaj časa. Glede na epidemiološko sliko je aktiviran t.im. »model B«. To pomeni, da se v šolske klopi s 1. septembrom vračate vsi učenci ob upoštevanju higienskih ukrepov. Da bomo lažje skupaj prestopili prag učenosti vam pošiljam nekaj osnovnih navodil, ravnanja in izvajanje ukrepov za preprečevanje širjenja SARS-CoV-2 so podrobneje opredeljena v Protokolu ravnanj, ki je objavljen na spletni strani šole, z njim pa vas bodo podrobneje na prvi šolski dan seznanili tudi razredniki.

V sredo, 1. 9., se v šoli zberete ob 8.20 (vozni red avtobusa za prvi šolski dan bo objavljen na spletni strani šole oz. je priloga tega obvestila), in sicer v svojih matičnih učilnicah (2. razred v učilnici 2. razreda, 3. razred v bivši učilnici 5. razreda, 4. razred v učilnici 4. razreda, 5. razred v učilnici TJA, 6. razred v učilnici BIO/KEM, 7. razred v učilnici ZGO/GEO, učenci 8. razreda v učilnici MAT/FIZ in učenci 9. razreda v učilnici SLJ).

Prvi šolski dan bo trajal do 11.00 ure, ko bo organiziran tudi avtobusni prevoz domov. Na ta dan ni kosila in podaljšanega bivanja.

V šolo pridete samo zdravi učenci. V primeru, da je bila otroku izrečena karantena ali je bila priporočena samoizolacija, otrok ostane doma in to starši sporočite razredničarki.

Ob vstopu v šolo je obvezna nošnja zaščitne maske za vse učence, prav tako je obvezna uporaba maske za učence od 6. do 9. razreda tudi v matičnem razredu, preostali učenci jo uporabljajo v skupnih prostorih in v stalnih skupinah, kjer prihaja do združevanja učencev iz različnih razredov. Za vse učence vozače pa je obvezna uporaba maske tudi na avtobusu. Prav tako si je potrebno ob vstopu na avtobus oz. v šolo razkužiti roke, po odložitvi stvari v garderobi pa obvezno umiti roke. V šoli se po hodnikih gibamo po desni strani v smeri hoje.

Pouk bo potekal v matičnih učilnicah, z izjemo tudi v specialnih učilnicah in telovadnici. Prav tako bo v razredu potekala malica, kosilo pa v jedilnici šole po vnaprej določenem urniku.

Pri izvedbi obveznih in neobveznih izbirnih predmetov, interesnih dejavnostih, GIZ-u, varstvu vozačev zjutraj in popoldan, podaljšanem bivanju bo prihajalo do združevanja učencev. V tem primeru se bo vodila natančna evidenca prisotnosti, upoštevala medsebojna razdalja, prav tako je obvezna uporaba mask. Po skupni uporabi prostora učencev iz več oddelkov se bo prostor razkužil in prezračil.

Velik poudarek v šoli bo na prezračevanju, rednem in temeljitem umivanju rok z milom in vodo ter upoštevanju higiene kašlja. Prav je, da pozornost temu posvetite tudi doma.

Spoštovani starši.

Glede na trenutno epidemiološko sliko, na podlagi katere je bil aktiviran »model B«, se bodo govorilne ure in roditeljski sestanki izvajali v šoli po vnaprej določenem urniku ter ob strogem upoštevanju higienskih ukrepov in PCT pogoju.

Vljudno vas prosimo, da redno spremljate obvestila na šolski spletni strani oz. vas bodo o vsem pomembnem razredničarke obveščale preko mailov.

V šolo naj zjutraj učenci vstopajo sami, popoldan pri odhodu učencev iz podaljšanega bivanja pa starši pokličete učiteljico podaljšanega bivanja na telefonsko številko, ki bo zapisana na vhodnih vratih.

Prav tako vas prosimo, da v šolo prihajajo izključno zdravi otroci. V primeru izostanka učenca le-to nujno sporočite razredničarki do 8.00 ure in ob tem poskrbite za odjavo prehrane v tajništvu šole; v primeru okužbe s koronavirusom pa v najkrajšem možnem času obvestite ravnateljico na tel. št.: 031 481 510 ali na mail: vesna.breznik@os-jd.si.

Prav tako pri učencih že spodbujamo hojo in uporabo kolesa pri starejših na poti v šolo in domov, kar je v tem času še ustreznejše. V kolikor je le možno, naj učenci ne prihajajo prezgodaj v šolo, ampak le 5-10 minut pred pričetkom pouka. Namreč večje število učencev v skupnem prostoru pomeni večje tveganje za prenos okužb.

Za učence od 7. do 9. razreda je priporočljivo samotestiranje. Testi za samotestiranje učencev so na voljo v lekarnah od 30. 8. 2021 naprej. Učencu pripada 5 hitrih antigenskih testov na mesec, ki jih dvignete v lekarni ob predložitvi učenčeve kartice zdravstvenega zavarovanja. NIJZ priporoča, da učenci izvedejo samotestiranje v nedeljo zvečer ali v ponedeljek zjutraj, saj tako v primeru pozitivnega testa v karanteno ne bo potrebno celotnemu oddelku. Več informacij o samotestiranju si lahko preberete na spletni strani NIJZ: https://www.nijz.si/sl/samotestiranje.

Novo šolsko leto torej pred nas ponovno postavlja nove izzive, ki pa jih bomo s skupnimi močmi uspešno premagovali. Preživite lepe zadnje počitniške dni.

Lep pozdrav in vse dobro.

ravnateljica

Adobe Acrobat dokument Protokol ravnanj v OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol za preprečevanje širjenja SARS-CoV-2
Adobe Acrobat dokument Prilagojen vozni red

© 2007-2021 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | ponedeljek, 27. 09. 2021, 5:28