prva stran

OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol
SIO-2020

SPIRIT Slovenija
Mreža gozdnih vrtcev in šol Trajnostna mobilnost Turizmu pomaga lastna glava Ekošola
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | Oblak 365
Športne novice
Športni filmi

šolsko leto:

petek, 17. 09. 2021, 16:43

5. dan ŠVN - Bohinj

Bohinj je pokazal svoj pravi obraz, iz zahoda je prišla vlažna fronta in namakala Blejski kot ponoči in vse tja do popoldanskih ur. Aktivnosti so potekale v učilnici, kjer smo spoznavali značilnosti Bohinjskega jezera, predvsem živalstvo. Poslovili smo se od vseh zaposlenih v domu, pri nekaterih učencih je bilo opaziti da so žalostni, saj zapuščajo ta čudoviti del gorenjskega sveta. Pot nas je vodila na Bled, kjer nas je pričakal naš Jurovčan Aljaž Toplak in nas toplo sprejel. Na naše veliko presenečenje nas je popeljal na grajsko dvorišče, kjer je na kratko predstavil osnovne značilnosti gradu in Blejskega jezera. In to ni bilo vse, povabil nas je v restavracijo Jezeršek, kjer smo bili deležni grajskih dobrot. Vozimo se proti domu, utrujeni, vendar polni doživetij. Za nami je prečudoviti teden, ki ga ne bomo nikoli pozabili.

četrtek, 16. 09. 2021, 21:46

4. dan ŠVN - Bohinj

Predzadnji dan smo uporabili veščine naše olimpijke Janje Garnbret. Plezali smo po naravni steni v naselju Ribčev Laz. Ob pogledu na plezalno steno nam je zastal dih. Le kako nam bo uspelo preplezati to strmo steno, smo se spraševali. Toda strah je bil zaman, saj so nas motivirali odlični učitelji, ki so tudi poskrbeli za našo varnost. Po novi doživeti preizkušnji smo si prislužili odličen bohinjski sladoled. Popoldanske ure so bile namenjene spoznavanju rastlinstva in živalstva v Triglavskem narodnem parku. Dan smo zaključili z cirkuško predstavo, v kateri smo tudi sami sodelovali.

Lahko noč, dragi Jurovčani in na snidenju jutri.

sreda, 15. 09. 2021, 21:49

3. dan ŠVN - Bohinj

Tretji dan šole v naravi je minil v znamenju ogleda slapa Savice. Del naše poti smo prekolesarili in sicer do hidroelektrarne Savica. Drugi del je vodil po makadamski poti, ki je bila zahtevna. S pomočjo izvirske vode in krajšega počitka smo prispeli do vstopnega mesta. Tam nas je pričakala naša ravnateljica Vesna Breznik, ki je skupaj z nami nadaljevala pot do slapa. Premagali smo več kot petsto stopnic in pred nami se je razprostrl prečudovit pogled na slap Savico. Po povratku v dom smo skupaj z ravnateljico zaužili okusno kosilo. Po odhodu ravnateljice smo imeli popoldanske aktivnosti namenjene naravoslovnim vsebinam. Bili smo tudi navijaško razpoloženi, saj smo si ogledali četrtfinalno tekmo med Slovenijo in Češko. Dan smo zaključili s predavanjem o Triglavskem narodnem parku. Utrujeni odhajamo spat.

torek, 14. 09. 2021, 22:13

2. dan ŠVN - Bohinj

Za nami je drugi dan šole v naravi. Dopoldanske aktivnosti so potekale na kolesu, prekolesarili smo 20 km v smeri Bohinjske Bistrice. Ob postanku smo z velikim navdušenjem opazovali še ohranjen triglavski ledenik in naš najvišji vrh. Kolesarska pot nas je pripeljala do najstarejše železnice pri nas - do bohinjske železnice iz začetka 20. stoletja. Po odličnem kosilu in kratkem počitku smo veslali proti Ribčevem Lazu. Pogum smo dokazovali tudi tako, da smo preplavali del Bohinjskega jezera. V večernih urah smo se družili na šolskem igrišču, se športno rekreirali in dan končali z družabno igro activity.

ponedeljek, 13. 09. 2021, 19:28

1. dan ŠVN - Bohinj

Lep gorenjski pozdrav iz čudovitega Bohinjskega konca. Prve aktivnosti v šoli v naravi smo že opravili, sedmošolci so uspešno naredili izpit iz veslanja. Učitelj Luka je bil njihov admiral na zelenem kanuju. Spoznali smo geografske značilnosti ledeniško preoblikovane Bohinjske doline. V večernih urah nas čaka nočni pohod do Ribčevega Lazu. Jutri nas čaka nov dan poln doživetij.

Sedmošolci z razredničarko in učiteljem Luko.

Fotografije

© 2007-2021 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | ponedeljek, 27. 09. 2021, 5:14