prva stran
Kulturna šola

eduroam
Ekošola Šolska shema Evropske unije Odprta knjiga Naša mala knjižnica Turizmu pomaga lastna glava
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | video | Oblak 365 | Arnes pošta
Projekti

Ekošola
Turizmu pomaga lastna glava
Rastem s knjigo
Naša mala knjižnica
Teden otroka
Ex-tempore Jožeta Hudalesa
Policist Leon svetuje
Junaki našega časa
Branje nas bogati
Odprta knjiga
Gibanje za zdravje
Zlati sonček
Šolska shema Evropske unije
Slovenski zajtrk
Ura za ščetkanje
Pasavček
Trajnostna mobilnost
Varno in spodbudno okolje
Mreža učečih se šol
250-letnica šolstva
Posodobitev omrežij LAN

Nekateri pretekli projekti:

Projekti EKSRP
Oživitev trškega jedra
Jurovska pot

Odprta knjiga: GG4A



Tudi v tem šolskem letu smo se odločili, da bomo skušali učence od 7. do 9. razreda še dodatno motivirati za branje, saj se bomo s tremi ekipami pridružili zanimivemu mednarodnemu bralnemu projektu Odprta knjiga: GG4A, ki ga organizirata založbi Mladinc in Sodobnost International, kateremu se bodo letos priključili tudi učenci iz Portugalske, Severne Makedonije in Španije (Baskije).

Cilji projekta:

dvigovanje bralne pismenosti,
spodbujanje uživanja v branju in pozitivnega odnosa do literature z uporabo elementov igre,
dvigovanje digitalne pismenosti in ozaveščanje udeležencev o spletni varnosti,
spodbujanje medkulturnih kompetenc,
medgeneracijsko sodelovanje,
motiviranje za učenje na daljavo tudi za daljše časovno obdobje,
navajanje na avtonomno učenje,
spodbujanje premisleka o zaželenem in nezaželenem vedenju pri učenju v skupini,
seznanjanje udeležencev z didaktičnimi vidiki video igric.

Kako projekt poteka?

Projekt je zastavljen v obliki bralnega tekmovanja in poteka preko spleta. Tekmovale bodo skupine učencev (po trije v skupini, vsak si izbere svoj vzdevek), ki bodo prebrale šest vrhunskih del za mlade. Naslove knjig bodo učenci ugotovili z uspešnim reševanjem ugank in nalog. Po prebrani prvi knjigi bodo prejeli naloge, ko bodo te uspešno rešili, bodo prejeli uganko, ki jih bo privedla do naslova naslednje knjige. Ekipe ob reševanju nalog, ki jih na temo posameznih knjig čakajo v izzivih, zbirajo točke; z največ točkami so ovrednotene zahtevnejše in ustvarjalnejše naloge. Zmaga ekipa, ki reši vse izzive in osvoji največ točk. Strokovno žirijo sestavljajo uredniki KUD Sodobnost International in založbe Malinc. Udeleženci projekta bodo lahko tudi brezplačno sodelovali v delavnicah kreativnega pisanja. Projekt povezuje tako spletne medije kot knjige, poteka kot zabavna igra ter spodbuja ustvarjalnost in poglobljeno branje. Sedmošolci, osmošolci in devetošolci, ki jim je projekt namenjen, se z veseljem postavljajo v vlogo knjižnih junakov, povezujejo knjige s filmi in glasbo, ilustrirajo, razmišljajo in debatirajo o prebranem, uživajo v igranju, ustvarjanju posnetkov o knjigah … V bralnem tekmovanju se za vsakogar najde kaj zabavnega, najboljše bralce pa na koncu čaka nagrada.

Bralno tekmovanje poteka na portalu Classcraft, ki so ga v Kanadi razvili učitelji, in se uporablja po vsem svetu. Okolje je varno, zaprto in omejeno le na udeležence projekta. Vsaka ekipa treh učencev si izbere svoj vzdevek in se po navodilih, ki jih dobijo udeleženci, prijavi na portal. Nato si vsak učenec izbere svojega avatarja. Udeleženci z reševanjem različno zasnovanih nalog, ki spodbujajo ustvarjalnost in premislek o prebranih knjigah, opravijo knjižno potovanje, ob katerem se tudi zabavajo.

Zmagovalna ekipa se bo skupaj z mentorico odpravila na nagradni izlet v vetrovnik Aerodium v Logatcu ali v letni adrenalinski park na Krvavcu.

Vodja projekta: Mateja Nudl

© 2007-2024 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | 19. 3. 2024, 12:29 | Izjava o dostopnosti