prva stran
Kulturna šola

eduroam
Ekošola Šolska shema Evropske unije Odprta knjiga Naša mala knjižnica Turizmu pomaga lastna glava
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | video | Oblak 365 | Arnes pošta
Novice

Šolske novice

Arhiv šolskih novic 2017/2018

šolsko leto: razred: objavil-a:

16. 2. 2018, 15:27
Martina Škrlec
Ustvarjanje na snegu

Učenci 1., 2. in 3. razreda so danes likovno ustvarjali na snegu. Nastale so zanimive figure. Nekateri učenci so si naredili snežni tobogan in se veselo spuščali po njem. Čas je vse prehitro minil.

Snežni utrinki

1. razred 2. razred 3. razred

6. 10. 2017, 8:05
Šola v naravi, 3. razred, CŠOD Burja, Seča, 4. dan

Predzadnje jutro. Juhuuu . Še malo, pa gremo domov in bomo objeli svoje starše, ki jih že zelo pogrešamo. Danes je bil najboljši zajtrk, evrokrem, njaaaami. Potem pa ponovno segrevanje pred plavanjem in skok v vodo. Pridno smo vadili in plavanje nam gre vedno bolje. Obiskali smo ekološko kmetijo Gramona, kjer smo videli ogromen nasad oljk, različna druga sadna drevesa in grme ter zelišča. Lastnica kmetije, gospa Nina, nam je razložila vse o pridelovanju oljčnega olja in nas popeljala po nasadu. Med nasadom oljk so se v ograjenem premičnem prostoru pasli zajčki, ki jih imajo predvsem zato, da s svojimi iztrebki gnojijo zemljo za oljke. Spoznali smo olive, kaki, granatno jabolko, okusno jagodičnico, rožmarin, sivko, citronko ... Bili smo tudi pravi pokuševalci in ocenjevalci olivnega olja. Učiteljice so nam povedale, da smo zelo strokovno opravili svoje delo. Po popoldanskem počitku in plavanju pa smo spet ustvarjali. Iz školjk smo si izdelali verižico ali zapestnico.

5. 10. 2017, 8:51
Šola v naravi, 3. razred, CŠOD Burja, Seča, 3. dan

Zjutraj bi še spali, saj smo bili od včerajšnjega dneva zelo utrujeni. Ampak ponovno smo zbrali moči, saj smo nestrpno čakali na vožnjo z ladjo v Piran. Pri jutranjem plavanju smo se vsi zelo potrudili, nato pa smo dočakali vožnjo z ladjo Solinarko. Na njej nam je učiteljica Lili povedala veliko zanimivih stvari o primorskem svetu, predstavila pa nam je tudi nekaj različnih vrst kitov, ki živijo v našem in v večjih morjih. Izvedeli smo, da je mesto Piran dobilo ime po grški besedi pir, kar pomeni ogenj. Piran je mesto ognja. Ko še ni bilo svetilnikov za ladje so kurili ogenj, da so lahko ladje priplule ponoči v pristanišče. Piran je tudi rdeče mesto, saj se z vrha hriba, kjer stoji cerkev, vidi lep pogled na strnjene rdeče strehe hiš. Po sprehodu med ozkimi mestnimi ulicami smo opazovali zanimive, kamnite, večnadstropne hiše. Izvedeli smo tudi, da veter, ki piha z juga, z morja, prinaša spremembo vremena. Na Tartinijevem trgu smo izvedeli, kdo je bil Giuseppe Tartini in se posladkali z najboljšim sladoledom. Po popoldanskem plavanju smo imeli prosti čas. Izbrali smo športne dejavnosti in se preizkusili v različnih športnih panogah. Še dobra večerja, večerni obisk mesta Portorož in spanje.

4. 10. 2017, 7:23
Šola v naravi, 3. razred, CŠOD Burja, Seča, 2. dan

Za nekatere je bila noč kratka, nekateri bi še spali. Po jutranjem pospravljanju, umivanju in zajtrku pa smo spet zaplavali. Učitelja plavanja, Miran in Leon, sta poskrbela, da smo se ogreli, nato pa sta nas učila tehnike plavanja. Po malici smo imeli prosti čas in učiteljici Alenka in Mojca sta nas peljali v največjo naravno galerijo na Balkanu, kjer smo se lovili in skrivali. Ja, prav ste prebrali. Tudi v galeriji, kjer smo včeraj fotografirali skulpture, se lahko lovi, saj skulpture stojijo v naravi, v širšem območju okolice našega doma, kjer bivamo. Pri kosilu je bila za fante, razen enega, najboljša špinačna juha, medtem ko so jo dekleta le povohala in morda malce poskusila. Piščančje meso in krompirček pa je šel z veseljem v vse želodčke. Mešana solata??? Neeeeee. Raje spet na popoldansko učenje plavanja. Tokrat sta nas učila Matjaž in Jasna. Potem pa zanimivo ustvarjanje z dišavnicami. Bili smo šivilje in zašili vrečko modrosti. V njej je tudi ščepec soli za boljšo pamet in sivka za sladko spanje. Zdaj pa vrečko pod vzglavnik, pa spat! Poglejte si nekaj utrinkov današnjega dne.

3. 10. 2017, 13:16
Šola v naravi, 3. razred, CŠOD Burja, Seča, 1. dan

Prvi dan šole v naravi smo uspešno preplavali prve dolžine bazena in spoznali forma vivo v okolici našega doma. Preizkusili smo se v dejavnostih, kjer smo uporabili vsa čutila. Bili smo tudi fotografi in slikali umetniške kipe. Pri postiljanju postelj pa potrebujemo še nekaj vaje. Po večerji smo našemu sošolcu Timoteju zapeli pesem za rojstni dan, on pa nas je pogostil z majhnimi slanimi prigrizki. Učiteljice so nam prebrale pravljico za lahko noč, mi pa smo pozabili na solze in zaspali.

3. razred

© 2007-2024 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | 5. 5. 2024, 19:44 | Izjava o dostopnosti