prva stran
Kulturna šola

eduroam
Ekošola Šolska shema Evropske unije Odprta knjiga Naša mala knjižnica Turizmu pomaga lastna glava
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | video | Oblak 365 | Arnes pošta
Novice

Šolske novice

Arhiv šolskih novic 2014/2015

šolsko leto: razred: objavil-a:

2. 6. 2015, 14:36
Govorilne ure za starše

Spoštovani starši. Vabimo Vas na govorilne ure za 7. 8 in 9. razred, v torek, 2. 6. 2015, od 15. 30 do 17. 30 ure. Za starše devetošolcev je tudi vpogled v NPZ-je. Za starše 6. razreda je vpogled v NPZ- je v torek, 9. 6. 2015, od 16. 00 do 17.00 ure. Vljudno Vabljeni.

7. razred 8. razred 9. razred

11. 5. 2015, 6:02
Govorilne ure za starše

Spoštovani starši. V ponedeljek. 11. 5. 2015 so govorilne ure za starše otrok od 6. do 9. razreda in sicer v času od 15. 30 do 17. 30 ure. 8. razred ima rodditeljski sestanek po predhodnem vabilu. Vljudno vabljeni.

10. 4. 2015, 8:45
Milena Kokol
Vabilo na govorilne ure in roditeljski sestanek

Spoštovani starši, vabimo vas na govorilne ure in roditeljski sestanek, ki bo v ponedeljek, 13. 4. 2015. Ob 16. uri bo roditeljski sestanek za 6. in 7 razred. Starši bodo seznanjeni z obveznimi in neobveznimi izbirnimi predmeti za naslednje šolsko leto. V 8. in 9. razredu se izvajajo govorilne ure od 15. 30 do 17. 30 ure. Vljudno vabljeni.

6. razred 7. razred

6. 3. 2015, 7:18

Spoštovani starši.

V ponedeljek, 9. 3. 2015 so govorilne ure za starše od 6. do 9. razreda in sicer od 15. 30 do 17. 30 ure. Obenem pa želimo vsem dekletom, ženam in materam iskrene čestitke ob dnevu žena. Vljudno vabljeni na pogovorne ure.

9. 1. 2015, 13:26
Govorilne ure za starše

V ponedeljek, 12. 1. 2015 bodo govorilne ure za starše od 6. do 9. razreda in sicer od 15. 30 do 17. 30 ure. Ker se bliža konec 1. ocenjevalnega obdobja je prav, da se z razredniki in s posameznimi učitelji pogovorite o učno-vzgojni problematiki vašega otroka. Vabljeni.

4. 12. 2014, 7:37
Oddelčni roditeljski sestanek

Spoštovani starši. Sporočamo Vam, da bodo v ponedeljek, 8. 12. 2014 oddelčni roditeljski sestanki za 6., 7., in 9. razred po naslednjem časovnem razporedu: 6. razred: ob 16. uri, 7. razred: 16. 30 uri, in 9.razred: ob 16. uri. 8. razred je izvedel roditeljski sestanek že v mesecu novembru, govorilne ure so od 16. 30 do 17. 30 ure. Vljudno Vabljeni.

6. razred 7. razred 9. razred

4. 11. 2014, 9:42
Govorilne ure za starše

Spoštovani starši. V ponedeljek, 10. 11. 2014, so govorilne ure za starše 6. 7 in 9. razredov in sicer potekajo od 15. 30 do 17. 30 ure. 8. razred ima roditeljski sestanek v obliki delavnic. Govorilne ure so namenjene seznanjanju z informacijami o vzgoji, delu in napredovanju posameznega učenca.

6. razred 7. razred 9. razred

20. 10. 2014, 14:03
Dani Sajtl
"Rastem s knjigo"

V šolskem letu 2014/2015 že devetič zapored poteka nacionalni projekt spodbujanja bralne kulture "Rastem s knjigo OŠ 2014" – izvirno slovensko mladinsko leposlovno delo vsakemu sedmošolcu«, ki ga izvaja Javna agencija za knjigo RS v sodelovanju s splošnimi knjižnicami, slovenskimi osnovnimi šolami, osnovnimi šolami s prilagojenim programom, zavodi za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami in zamejskimi osnovnimi šolami.

V petek, 10. 10. 2014, smo se tako s sedmošolci v okviru tega projekta odpravili v knjižnico Lenart, kjer smo ponovno preživeli čudovit dopoldan. Prijazno nas je sprejela gospa Marija Šauperl s knjižničarkami. Ogledali smo si knjižnico, spoznali kako je v knjižnici razvrščeno gradivo, si ogledali spominsko sobo potem pa smo se lotili delavnic, ki jih je za nas pripravila gospa Marija. Ustvarjali smo na temo knjige pisatelja Slavka Pregla, Odprava zelenega zmaja, ki je bila v tem šolskem letu izbrana za projekt Rastem s knjigo in ponovno natisnjena v nakladi 22.000 izvodov. Delavnice so odlično uspele, bili smo zelo ustvarjalni, ob koncu našega obiska pa smo knjižničarke presenetili še s kratko dramsko točko. V šolo smo se vrnili z lepimi vtisi in s knjigo Odprava zelenega zmaja v roki, ki smo jo prav vsi prejeli kot darilo ob obisku knjižnice Lenart.

Sedmošolci z knjižničarko Barbaro Waldhütter

7. razred Knjižnica

16. 10. 2014, 19:59
Šola v naravi 7. razred - 4. dan

Danes smo po zajtrku imeli astronomijo. Učili smo se o vesolju in planetih. Spoznavali smo tudi ozvezdja kot so Veliki medved, Mali medved, Lira, itd. Osvežili smo znanje o imenih planetov, kaj je svetlobna hitrost, kometi,…spoznali smo asteroide, ki krožijo med Marsom in Jupitrom. Na igrišču je en učenec predstavljal Sonce, drugi Luno in tretji Zemljo. Tako smo ponazorili lunine mene, lunin in sončev mrk. Naučili smo se tudi uporabljati zvezdno karto, kako se poiščemo mali in veliki voz in ozvezdje Kasiopejo ter seveda zvezdo Severnico.

Ob pol enih smo se spravili na avtobus, ki nas je odpeljal na Roglo. V pričakovanju na pohod smo začeli hoditi. Na čelu je bil seveda pes Bingo. Po kakšni uri in pol hoje smo se začeli vzpenjati po lesenih deskah. Ko smo prišli na cilj je Maruša z resnim izrazom na izrazu vprašala kje je Spar,da si lahko kupi čokolado. Vsi smo padli v krohot, saj smo vedeli, da se je učiteljica Sneža samo šalila, da bi nam pot bila krajša. Pred ogledom jezer se je učiteljica Danica pohecala, da če kdo pade iz lesenih desk, se bo slišalo samo glu-glu-glu, saj so tla močvirska šota. Vsi smo v domu in čakamo na hamburger ter zaključni večerno zabavo.

Gašper W., Nino, Gašper M.

15. 10. 2014, 20:17
Šola v naravi 7. razred - 3. dan

Sreda, tretji dan šole v naravi. Za rekreacijo je bil jutranji sprehod po Gorenju ter še malo telovadbe na igrišču. Nato smo se odpravili pospravljati sobe, saj je sledilo ocenjevanje sob. Po zajtrku smo se odpravili raziskovati zelišča. Bili smo na travniku, ob gozdu, v gozdu ter na zeliščnem vrtu. Na zeliščnem vrtu je bilo dosti zelišč, ki smo jih lahko vonjali in poskušali. Nekatera zelišča so dišala, nekatere so smrdela, bila so grenka ali kisla, nekatere pa so bile zelo dobra. Vse kar smo se naučili v naravi smo zapisali v zvezke. V drugem delu smo se odpravili k potoku in ga raziskovali. Iz vode in ob vodi smo morali uloviti živali. Največ je bilo postranic in vrtinčarjev. Našli smo tudi potočnega rakca in žabo. Po delu v naravi in učilnici so nam kuharice skuhale okusno kosilo. Po njem je sledil zaslužen počitek. Sledilo je kolesarjenje gor in dol in seveda več gor do kraja Božje. Vožnja je bila še bolj razburljiva s padcem Nina, ki pa se je končal brez prask. Ko smo prišli v dom, smo očistili kolesa, jih pospravili in odšli na zaslužen počitek. Učitelj Grega nam je še povedal legendo o imenu cerkve Sv. Konigunde. Zdaj pa čakamo na večerni pohod s svetilkami.

Maruša, Lucija, Tia, Gabrijela, Adrijana, Marisa.

14. 10. 2014, 19:30
Šola v naravi 7. razred - 2. dan

Včerajšnji večer se je zaključil s športnimi igrami, nato smo se odpravili v sobe, kjer smo se uredili za spanje. Sprva nismo mogli zaspati, a nato smo vsi spali kot angelčki. Ob sedmi uri sta nas zbudili učiteljici in učenci smo bili pripravljeni na nov dan. Uredili smo se in odšli na igrišče na jutranjo telovadbo: kroženje z glavo, kroženje z rameni, kroženje s trupom, kroženje z bokom, kroženje z nogami, kroženje z gležnji. Ker nam je zmanjkalo delov telesa za kroženje, smo odšli na zajtrk. Pospravili smo tudi sobe, saj jih učiteljice ocenjujejo. Medtem smo se odpravili v gozd, kjer smo razvrščali liste k njihovim drevesom. Po malici smo naredili zapiske v zvezke. Nato smo se odpravili nazaj v gozd, kjer smo iz naravnih materialov izdelovali živali in njihova prebivališča. Največji aplavz je požela skupina, ki je naredila zajčka. Kuharice so nam skuhale okusno kosilo: cvetačno juho, krompirjeve svaljke, goveje zrezke v omaki in za povrh še sladico čokoladno strnjenko. Po kosilu smo imeli počitek in nato športno plezanje. Sprva smo plezali na manjši plezalni steni, nato pa na veliki. Do vrha so preplezali: Severina, Tia, Lucija, Gabrijela, Barbara, Sanja, Adrijana, Domen, Gašper M., in Lin. Navijali smo za dekleta in želja se nam je uresničila. Marsel je postal »nadfrajer« plezanja, saj mu je Sanja nevede prekrižala pot do »legende«. Pri druženju s šolo Puconci smo se že naučili naslednje prekmurske besede: šenkret, ge, enjaj, učelca, gučite, vankiš,… Po večerji bomo ustvarjali novo zgodbo prijateljstva.

Karmen, Barbara, Severina in Sanja

13. 10. 2014, 20:47
Šola v naravi 7. razred - 1. dan

Danes je bil lep dan, saj smo odšli v šolo v naravi v Gorenje nad Zrečami. Vsekakor bo to lepa izkušnja ta teden. Danes smo si ogledali vas Gorenje. Tu je prelep kraj in upam, da se bomo imeli lepo. Po kosilu smo imeli lokostrelstvo, zatem igranje nogometa. Pozdravili smo tudi prikupnega psa Bingota, maskoto tega doma. Zdaj po večerji pišemo dnevnik.

Gašper Waldhütter

7. razred

© 2007-2024 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | 28. 4. 2024, 22:28 | Izjava o dostopnosti