prva stran
SPIRIT Slovenija Ekošola Šolska shema Evropske unije Naša mala knjižnica Odprta knjiga Turizmu pomaga lastna glava eduroam

React-EU - IKT za VIZ
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | video | Oblak 365
Projekti

Ekošola
Turizmu pomaga lastna glava
Rastem s knjigo
Naša mala knjižnica
Teden otroka
Ex-tempore Jožeta Hudalesa
Policist Leon svetuje
Junaki našega časa
Branje nas bogati
Odprta knjiga
Gibanje za zdravje
Zlati Sonček
Šolska shema Evropske unije
Slovenski zajtrk
Zobni alarm
Pasavček
Trajnostna mobilnost
SPIRIT Slovenija
Varno in spodbudno okolje
Kulturna šola
Projekti EKSRP
React-EU - IKT za VIZ

Nekateri pretekli projekti:

Oživitev trškega jedra
Jurovska pot

Odprta knjiga: GG4U



Tudi v tem šolskem letu smo se odločili, da bomo skušali učence od 7. do 9. razreda še dodatno motivirati za branje, saj se bomo pridružili zanimivemu mednarodnemu bralnemu projektu Odprta knjiga: GG4U, ki ga organizirata založbi Mladinc in Sodobnost International.

Cilji projekta:

dvigovanje bralne pismenosti,
spodbujanje uživanja v branju in pozitivnega odnosa do literature z uporabo elementov igre,
dvigovanje digitalne pismenosti in ozaveščanje udeležencev o spletni varnosti,
spodbujanje medkulturnih kompetenc,
medgeneracijsko sodelovanje,
motiviranje za učenje na daljavo tudi za daljše časovno obdobje,
navajanje na avtonomno učenje,
spodbujanje premisleka o zaželenem in nezaželenem vedenju pri učenju v skupini,
seznanjanje udeležencev z didaktičnimi vidiki video igric.

Kako projekt poteka?

Projekt je zastavljen v obliki bralnega tekmovanja in poteka preko spleta. Tekmovale bodo skupine učencev (po trije v skupini, vsak si izbere svoj vzdevek), ki bodo prebrale šest vrhunskih del za mlade. Naslove knjig bodo učenci ugotovili z uspešnim reševanjem ugank in nalog. Po prebrani prvi knjigi bodo prejeli naloge, ko bodo te uspešno rešili, bodo prejeli uganko, ki jih bo privedla do naslova naslednje knjige. Ekipe ob reševanju nalog, ki jih na temo posameznih knjig čakajo v izzivih, zbirajo točke; z največ točkami so ovrednotene zahtevnejše in ustvarjalnejše naloge. Zmaga ekipa, ki reši vse izzive in osvoji največ točk. Strokovno žirijo sestavljajo uredniki KUD Sodobnost International in založbe Malinc.

Bralno tekmovanje poteka na portalu Classcraft, ki so ga v Kanadi razvili učitelji, in se uporablja po vsem svetu. Okolje je varno, zaprto in omejeno le na udeležence projekta. Vsaka ekipa treh učencev si izbere svoj vzdevek in se po navodilih, ki jih dobijo udeleženci, prijavi na portal. Nato si vsak učenec izbere svojega avatarja. Udeleženci z reševanjem različno zasnovanih nalog, ki spodbujajo ustvarjalnost in premislek o prebranih knjigah, opravijo knjižno potovanje, ob katerem se tudi zabavajo.

Zmagovalna ekipa se bo skupaj z mentorico odpravila na nagradni izlet v vetrovnik Aerodium v Logatcu ali v letni adrenalinski park na Krvavcu.

Vodja projekta: Mateja Nudl

© 2007-2022 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | 9. 12. 2022, 17:43