prva stran
Kulturna šola

eduroam
Ekošola Šolska shema Evropske unije Odprta knjiga Naša mala knjižnica Turizmu pomaga lastna glava
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | video | Oblak 365 | Arnes pošta
Novice

Šolske novice

Arhiv šolskih novic 2019/2020

šolsko leto: razred: objavil-a:

30. 1. 2020, 22:55

1 od 6
Zimska šola v naravi - 4. dan

Zbudili smo se v prekrasno jutro, zunaj je bil sonček in temperature pod ničlo. Po dobrem zajtrku nas je čakalo dopoldansko smučanje in tekma v veleslalomu. Ta je bila za nas prvič. Uspešno smo vijugali med vratci in srečno prismučali do cilja. Po kosilu in popoldanskem počitku smo se ponovno odpravili na smučišče. Sledile so še zanimive igre na snegu. Danes smo postali smučarji, dobili smo priznanja in imeli krst smučarjev. Po veselem in norem rajanju v disku, se odpravljamo še zadnjič spat. Jutri prihajamo domov. Lep smučarski pozdrav. Učenci in učenke petega razreda.

29. 1. 2020, 23:02

1 od 10
Zimska šola v naravi - 3. dan

Prebudili smo se v čudovit zimski dan, saj je ponoči snežilo. Megle so se razkadile in posijalo je sonce. Uživali smo v dopoldanskem smučanju in komaj smo čakali, da preizkusimo sedežnico in progo Pungart. Vožnja s sedežnico je bila zanimiva, nudila nam je lep razgled po sosednjih hribih, tako da smo hitro pozabili na začetni strah pred višino. Danes smo to progo prevozili po dolgem in po čez. Popoldan nas je obiskal policist, ki nam je predstavil pravila obnašanja na smučišču. Za konec dneva smo še tretjič obuli težke smučarske čevlje in se odpravili na nočno smuko. Utrujeni, stuširani in v pižamah urejamo vtise današnjega dne. Lep smučarski pozdrav, učenci petega razreda.

28. 1. 2020, 18:30
Zimska šola v naravi - 2. dan

Včerajšnji dan smo zaključili z nočnim pohodom. Pohod je bil naporen, a hkrati zanimiv in drugačen. Po prihodu v Lukov dom, smo se uredili po sobah, opravili osebno higieno in sladko zaspali. Danes nas je pričakal bogat zajtrk. Sledilo je dopoldansko smučanje. Vsi smo preizkusili vlečnico in uživali na belih strminah. Malo nam je ponagajalo vreme, saj nas je spremljala megla in močan veter, v popoldanskem terminu pa še dež pomešan s snegom. Nismo pa pozabili na šolo, zato smo pisali dnevnik, razglednice, reševali matematične naloge in igrali družabne igre. Lep smučarski pozdrav, učenke petega razreda.

Fotografije

27. 1. 2020, 18:09

1 od 5
Zimska šola v naravi - 1. dan

Pot nas je vodila ob naši reki Dravi. Prispeli smo do večjega mesta Slovenj Gradec, nato smo zavili v smeri Kope. Po ovinkasti cesti nas je pot pripeljala do našega cilja. Vso opremo in težke kovčke smo znosili v Lukov dom in se razporedili po sobah. Sledilo je kosilo in priprava na popoldansko smuko. Najpogostejše vprašanje učencev na avtobusu je bilo: "Kje se bomo smučali, saj ni snega?" Na smučišču smo se razdelili v skupine in začeli z vajami in začetki smučanja. Najpogumnejši so že šli na krogce. Čaka nas še večerja in nočni pohod. Na svidenje do jutri. Lep smučarski pozdrav.

Fotografije

16. 12. 2019, 17:03
Martina Škrlec
2. kulturni dan od 1. do 5. razreda

V četrtek, 19. 12. 2019, bomo imeli kulturni dan s pričetkom ob 8. 20. Prvo šolsko uro bomo izvedli na šoli. Po malici se bomo z avtobusom odpravili v SNG Maribor, kjer si bomo ogledali Hrestača, pravljični balet v dveh dejanjih. Plačilo stroškov kulturnega dne bo pri položnici za mesec december (vstopnica 8 eur + prevoz). Učenci naj bodo za obisk gledališča primerno oblečeni. Jutranje varstvo/ varstvo vozačev in podaljšano bivanje bo kot običajno. Kosilo bo po vrnitvi v šolo, ki bo predvidoma ob 13. 35.

1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred

© 2007-2024 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | 2. 5. 2024, 17:30 | Izjava o dostopnosti