prva stran
Kulturna šola

eduroam
Ekošola Šolska shema Evropske unije Odprta knjiga Naša mala knjižnica Turizmu pomaga lastna glava
šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | dosežki | knjižnica | šport | povezave | glasilo | video | Oblak 365 | Arnes pošta
Novice

Šolske novice

Arhiv šolskih novic 2019/2020

šolsko leto: razred: objavil-a:

18. 5. 2020, 6:56
Jasna Malnar
Naravoslovni dan v sedmem razredu

V torek, 12. 5. 2020, so sedmošolci spoznavali, zakaj je voda pomembna za naše življenje in da je z vodo potrebno varčevati. Iz naravnih materialov so izdelali pripomočke za slikanje in narisali sliko.

Fotografije

7. razred

11. 3. 2020, 7:57
Dani Sajtl
Likovni natečaj Planica 2020

Učenci 7. in 8. razreda so sodelovali na likovnem natečaju Planica 2020. Tema letošnjega natečaja je bila »V Planici je ves svet«. Izdelali so navijaške plakate / transparente v tehniki tempera, flomastri in mešana tehnika. Nastali so zanimivi in izvirni izdelki. Fotografije plakatov si lahko ogledate na spodnji povezavi. Mentorica: Ana Šuster Kraner

Plakati

7. razred 8. razred

23. 12. 2019, 9:02
Mateja Nudl
Kulturni dan za učence od 6. do 9. razreda

V torek, 7. 1. 2020, bomo izvedli kulturni dan. Z učenci od 6. do 9. razreda se bomo ob 8.10 odpravili v SNG Maribor, kjer bomo imeli najprej 2 delavnici z naslovom Gledališki bonton in Gledališki labirint, nato bo sledil ogled predstave z naslovom Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa. Cena delavnic in gledališke predstave je 10 evrov na učenca, cena prevoza je 4,5 evra, stroški se bodo obračunali pri položnici za januarsko malico. Vrnitev v šolo bo predvidoma ob 12.35.

Vzgojno-izobraževalni cilji. Učenci:

  1. Spoznajo gledališki bonton.
  2. Učenci odigrajo igro vlog – kaj je primerno in kaj ni primerno v gledališču – se opredelijo do ravnanja, presojajo in popravljajo napake.
  3. Spoznajo zaodrje z zapletenim sistemom scensko-odrske tehnologije, kostumski fundus, skladišča, kjer se hrani oprema, pa vijugaste hodnike, ki vodijo za in pod odre s skritimi loputami.
  4. Se seznanijo z več kot 160-letno zgodovino gledališča v Mariboru.
  5. Se seznanijo, kako nastane gledališka predstava.
  6. Spoznajo vsebino gledališke predstave Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa.
  7. Učenci ob ogledu gledališke predstave razmišljajo o drugačnosti, zaznamovanosti ljudi.
  8. Učenci prepoznajo elemente detektivske zgodbe.
Gledališki labirint
Interaktivni vodnik po gledališču za mlade

Popeljali vas bomo v labirint Slovenskega narodnega gledališča Maribor in odkrivali boste skrivne prostore, ki jih ob obisku predstave ne vidite: zaodrje z zapletenim sistemom scensko-odrske tehnologije, kostumski fundus, skladišča, kjer se hrani oprema, pa vijugaste hodnike, ki vodijo za in pod odre s skritimi loputami. Izbrskali boste zanimivosti iz več kot 160-letne zgodovine gledališča v Mariboru. Skozi vznemirljivo pustolovščino boste spoznali nekatere gledališke poklice, ki ohranjajo znanja in spretnosti mojstrov šiviljskih, čevljarskih, lasuljarskih in drugih dragocenih obrti, ter se seznanili z različnimi načini umetniškega in tehniškega ustvarjanja gledališke umetnosti. Spoznali boste programske enote znotraj SNG Maribor in slike povezali z zvoki.

Program je uvrščen v katalog kakovostnih pedagoških programov za otroke in mladino spletne platforme Zlata paličica.

Učna ura gledališkega bontona

Zabavna učna ura, ki temelji na skupinskem delu z igro vlog, vodi skozi vse trenutke obiska kulturnega dogodka in priprave nanj: kako se nališpamo, kdaj prispemo na kraj dogodka, kako pridobimo vstopnico, kako vstopimo v dvorano, kako sedimo, kako in kdaj ploskamo, kdaj in kako zapustimo dvorano. Preizkusimo. Kaj je primerno in česa si nikakor ne smemo privoščiti … razen pri učni uri gledališkega bontona, kjer se ob Napaki lahko vsi odlično zabavamo.

Program je uvrščen v katalog kakovostnih pedagoških programov za otroke in mladino spletne platforme Zlata paličica.

Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa
Detektivka, kjer ni prostora za laži

Christopher je sedem minut po polnoči na sredi dvorišča gospe Shears našel psa. Mrtvega, okrvavljenega Wellingtona. Odločil se je, da stvar temeljito razišče. Do potankosti, kot to počnejo detektivi. Christopher je star petnajst let, pravijo, da ima Aspergerjev sindrom, sam pa pravi, da ima rad pse, da ima najraje od vsega matematiko in logiko (zna našteti vsa praštevila do 7.507) in da pozna vse države sveta in njihove prestolnice. Ne prenese, da bi se ga dotikali, ne razume vicev in metafor in sovraži laži. Živi z očetom, ki mu je povedal, da je njegova mama umrla. Z raziskovanjem primera Wellingtona se mu prek različnih razkritij odpirajo popolnoma neznani svetovi, sam pa je, na sledi za storilcem, prisiljen početi vse mogoče nemogočosti. Med iskanjem morilca presenečen odkriva domače laži, ki v temeljih zamajejo njegov že tako majavi svet, in tako sprejme prvo veliko samostojno odločitev – pobegniti od doma. O svetovno uspešnem romanu Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa (2003) Mark Haddon pravi, da ne govori o sindromu, pač pa o drugačnosti, o tem, kaj pomeni biti avtsajder. Uprizoritev na Malem odru bo nastala po dramatizaciji angleškega dramatika Simona Stephensa, ki ga bo režirala mlada mariborska umetnica Mateja Kokol, ki je v zadnjih letih na tem odru ustvarila že dve uspešni uprizoritvi: Razlogi za srečo Neila LaButa in Fant, dekle in gospod Vinka Möderndorferja.

Vodja kulturnega dne: Mateja Nudl

6. razred 7. razred 8. razred 9. razred

12. 9. 2019, 18:57
Mateja Nudl
Šola v naravi 7. r - vračanje

Spoštovani starši. S sedmošolci bomo jutri, 13. 9. 2019, prispeli pred šolo ob 14.20. Mateja Nudl, razredničarka

7. razred

12. 9. 2019, 18:55
Mateja Nudl
4. dan šole v naravi

Današnji dan smo se zjutraj že s težavo vstali in odpravili na jutranjo telovadbo. Misli so nam uhajale že k pohodu, ki nas je danes čakal, saj smo vedeli, da nam ne bo lahko, saj nas obdajajo sami hribi. Vendar je začetna muka in kaj nam je tega treba popustila in smo bili vsi veseli, ko smo skozi gozdne poti prispeli na vrh Pohorja, kjer smo lahko občudovali Maribor, ki se je razprostiral pod nami. Prav tako je pohod hitro minil, saj so se učenci obeh šol zelo povezali in imeli možnost uriti svoje govorne sposobnosti, kar pa sedmošolcem tako ne predstavlja težave. Sami zase rečejo, da če kaj, govorijo pa radi. Kaj kmalu so tudi oni umolknili, ko so bili pred preizkušnjo plezanja v pustolovskem parku - prava priložnost za premagovanje strahu, urjenje gibalnih sposobnosti in še kaj. Nekatere smo s težavo dobili na plezanje, druge pa težko dol, saj bi še kar plezali. Sedaj so pa vsi učenci v pričakovanju zaključnega večera, urejanje se je začelo, talenti se pripravljajo, glasba za ples se izbira ... Šola v naravi pa počasi izteka. Učenci pa vsi v en glas, da bi jo takoj ponovili. Jutri nas čaka še Hiša eksperimentov in Toti Maribor. Danes je poročala soba Oto - učiteljica.

7. razred

11. 9. 2019, 21:07
Mateja Nudl
3. dan šole v naravi

Čas hitro beži in naša šola v naravi se počasi bliža h koncu. Zjutraj smo se hitro vstali, se odpravili na sprehod in telovadbo. Nato nas je čakalo raziskovanje Framskega potoka, kjer smo spoznali in proučevali živali, merili hitrost, trdoto in ph vode, si ogledali slap, imeli malico kot taborniki. Popoldan je bil na sporedu orientacijski tek, kjer smo morali združiti tako znanje kot kondicijske sposobnosti. Za nagrado smo odigrali še eno nogometno tekmo in večer zaključili s temo igre in prevare, kjer smo morali pred spanjem še malo razgibati sive celice. Ves dan je potekal pogovor, ali bi lahko šolo v naravi še malo podaljšali. Danes je zapis naredila soba Agata. Jutri je na vrsti soba Oto.

7. razred

10. 9. 2019, 21:03
Mateja Nudl
2. dan šole v naravi

Po prvi prespani noči na domu Planinka, ki je na 900 m nadmorske višine, je ob sedmih že bilo bujenje in jutranja telovadba. Po zajtrku smo imeli pospravljanje in ocenjevanje sob. Kako smo se odrezali? Mhm, naj ostane skrivnost. Nato smo imeli zelo zanimivo orientacijo s karto, kjer smo iskali vrisane točke, pri čemer se nam je meril čas in pravilnost najdenih točk. Tej dejavnosti je sledila ura in naloge o astronomiji in kmalu tudi kosilo ter kratek počitek. Popoldne smo preživeli v gozdu, spoznavali in določali različne drevesne vrste, poslušali zvoke okoli sebe in na koncu z glasovi tvorili gozdni instrument. Dan se je hitro prevesil v večer, ko je bil na sporedu večerni pohod, kjer smo bolje spoznali tudi učence druge šole in z njimi že navezali prijateljske vezi. Po pohodu je sledilo umivanje, druženje, klepetanje in kmalu, upajmo, da tudi spanje, bi rekla naša učiteljica. Vsem staršem sedmošolci pošiljajo pozdrave in sporočajo, da jih pred petkom ne bo domov. Današnji zapis je naredila soba Meta. Pozdrav do jutri, ko se vam bo javila soba Agata.

7. razred

9. 9. 2019, 20:44
Mateja Nudl
1. dan šole v naravi

Naš težko pričakovani dan se je začel ob deveti uri, ko smo se zbrali pred šolo, pomahali staršem in z mislimi že bili pri novih dogodivščinah. Naš cilj se nahaja na Slivniškem Pohorju, bivamo v sobah Berta, Agata in Meta in učiteljica v sobi Oto. Ko smo se namestili, se razgledali po domu, so kaj hitro sledila pravila, ki jih moramo upoštevati, da bo naše bivanje še prijetnejše. Popoldan smo preživeli zunaj, kjer se je kaj hitro pokazal naš tekmovalni duh, ko smo igrali ultimate frizbi in dobili kralja v metanju frizbija med drevesi v gozdu. Kralj je za en dan postal naš Tinej. Večer smo preživeli s šolo Prebold, ko smo igrali družabne in miselne igre. Vse dobre stvari hitro minejo in počasi je čas za počitek, ker nas jutri čaka naporen dan. Danes se vam je javila soba Berta, jutri je na vrsti soba Meta. Se beremo.

7. razred

9. 9. 2019, 13:08
Mateja Nudl
Šola v naravi 7. r

Učenci so varno prispeli v CŠOD Planinka, se udobno namestili, spoznali pravila v domu in učence OŠ Prebold ter že veselo pričakujejo prvi skupen obrok in dejavnosti, ki sledijo. Sedmošolci in razredničarka

7. razred


© 2007-2024 OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol. Vse pravice pridržane. | 2. 5. 2024, 17:49 | Izjava o dostopnosti