Šola
 |
|
|
 |

Šolska svetovalna služba v šoli pomaga in sodeluje z namenom, da bi bili vsi posamezni udeleženci (učenci, učitelji, vodstvo in starši) v šoli kot celota čim bolj uspešni pri uresničevanju temeljnih sistemsko zastavljenih splošnih in posebnih vzgojno-izobraževalnih ciljev.
Njena temeljna naloga je, da se na podlagi svojega posebnega strokovnega znanja preko svetovalnega odnosa in na strokovno avtonomni način vključuje v kompleksno reševanje pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj vzgojno-izobraževalnega dela v šoli. Pri tem sodeluje z vsemi udeleženci v šoli in po potrebi z ustreznimi zunanjimi ustanovami.
Temeljne prednostne naloge šolske svetovalne službe:
 |
šolski novinci – postopek vpisa, spremljava in pomoč pri premagovanju morebitnih težav, |
 |
karierna orientacija – prehod v srednjo šolo, |
 |
koordinacija nacionalnega preverjanja znanja, |
 |
pomoč in podpora učencem na področju učenja in/ali v osebnem, socialnem in telesnem razvoju, |
 |
priprave in koordiniranje oblik pomoči učencem z učnimi težavami, |
 |
sodelovanje z učitelji pri izdelavi individualiziranih programov, |
 |
identifikacija nadarjenih učencev, |
 |
spremljanje in koordinacija dela z nadarjenimi učenci, |
 |
spremljanje in koordinacija dela učencev z dodatno strokovno pomočjo, |
 |
izvedba vpisa v prvi razred, |
 |
izvedba izbirnega postopka obveznih in neobveznih izbirnih predmetov, |
 |
sodelovanje pri organizaciji in izvedbi sodelovanja s starši, |
 |
sodelovanje pri sistematičnem načrtovanju in evalvaciji vzgojno-izobraževalnega dela šole, |
 |
ter sodelovanje na področju socialno-ekonomskih stisk. |
V strokovnem pogledu je svetovalna služba pri svojem delu avtonomna. Vselej je dolžna posredovati korektna strokovna mnenja.
Pri šolskih svetovalni službi se lahko oglasite ob ponedeljkih, torkih in sredah od 8.00 do 14.00 ure.
Zaradi narave dela se lahko za razgovor dogovorite po telefonu: 02 729 56 65 (pedagoginja Maja Mencigar).
Sodelovanje šolske svetovalne službe pri razrednih urah
Eden izmed ključnih ciljev pedagoškega dela oz. prednostna naloga v tem šolskem letu je skrb za čustveni in socialni razvoj učencev in s tem razvijati varno in spodbudno učno okolje. Prav tako je obvladovanje in razumevanje lastnih čustev ter razumevanje čustev in občutkov drugih temelj medosebnih odnosov in kakovostnega življenja v učilnici, na šoli in širše.
Nabor vsebin, ki jih izvaja šolska svetovalna služba v razredu ob sodelovanju z razredniki na razrednih urah je:
 |
Prepoznavanje 4 osnovnih čustev |
 |
Soočam se s stresom |
 |
Sodelujem z drugimi, jih sprejemam in imam prijatelje |
 |
Kako se učimo? |
 |
Nakupujem, torej sem |
 |
Smeh je pol zdravja |
 |
Sem dober prijatelj/prijateljica? |
 |
Poklicna orientacija |
|
 |
 |
|
 |