
Prednostne naloge šole izhajajo iz vizije šole ter ključnih ciljev pedagoškega dela. Ali smo zastavljene cilje uspešno dosegli, bomo preverjali z analizo vzgojno-izobraževalnega dela. Ob tem je imenovan razvojni tim, ki že spremlja kvaliteto doseženih ciljev in na podlagi zbranih analiz in podatkov bo načrtoval razvojni načrt za obdobje 2022-2024.
Vsekakor je torej naša prednostna naloga kvalitetno izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela s ciljem, da smo učno uspešna in vzgojno prijazna šola. To bomo uresničevali na naslednje načine:
 |
razvijanje kreativnosti, ustvarjalnosti in inovativnosti ter nadgrajevanje dosežene kakovosti znanj ter učiti se živeti skupaj za trajnostni razvoj : učencem bomo tako pri rednem pouku kot dnevih dejavnosti nudili številne dejavnosti in aktivnosti, preko katerih bodo samostojno razvijali kreativnost, ustvarjalnost, razvijali ideje do samih produktov ter z vse življenjskim učenjem nadgrajevali doseženo znanje; |
 |
privzgajanje odnosa do stvari, ki jih obdajajo v šoli in izven nje: smo vzgojna in izobraževalna ustanova in pomembno je, da učencem z zgledom in motivacijo privzgajamo pozitiven odnos do stvari, ki nas obdajajo; |
 |
ustvarjanje varnega in spodbudnega učnega okolja ter razvijanje dobrih medsebojnih odnosov, spoštovanje med učenci, učitelji in starši: za vse udeležence vzgojno-izobraževalnega procesa bomo ustvarjali učno okolje, v katerem se bodo počutili varno in sprejeto, predvsem bomo spodbujali pri učencih medvrstniško učenje in pomoč ter pomoč učiteljev v okviru pogovornih ur za učence, prav tako bomo spodbujali konstruktiven odnos med učitelji in straši; |
 |
s teambuildingom za uspešno komunikacijo med učitelji; |
 |
z oblikovanjem učilnic na prostem in poligonov. |
Doseganje prednostnih nalog bo vključeno tako v sam pouk, izvajanje obveznih izbirnih predmetov, interesnih dejavnosti, kakor tudi v izvajanje številnih projektov. |
 |