Šola
 |
|
|
 |

Obravnavajo problematiko predmeta oziroma predmetnega področja, usklajujejo merila za ocenjevanje in dajejo učiteljskemu zboru predloge za izboljšanje vzgojno-izobraževalnega dela, obravnavajo pripombe staršev in učencev ter opravljajo druge strokovne naloge, določene z LDN.
Vloga in pomen strokovnih aktivov
Nosilec uvajanja novosti oz. spreminjanja je šola sama. Strokovni aktiv je kolektivni strokovni organ, v katerem se ustvarja potrebna energija za kvalitetno delo.
Temelj vsemu delu strokovnega aktiva je uresničevanje vzgojno-izobraževalnega procesa v skladu s predpisanim učnim načrtom in strokovno delo, ki je s tem povezano.
Strokovni aktivi po posameznih predmetnih področjih so mesto:
 |
skupnega učenja njegovih članov, |
 |
izmenjave izkušenj, |
 |
razvijanja novih idej, |
 |
delitve dela, pri katerih vsak posameznik prispeva in prejema najboljše, |
 |
evalvacije skupno zastavljenih ciljev. |
Strokovni aktiv |
 |
Vodja |
 |
aktiv učiteljev 1. triletja (1.-3. razred) |
 |
Silvija Špindler |
 |
aktiv učiteljev 2. triletja (4.-5. razred) |
 |
Sandra Hlebič |
 |
aktiv učiteljev predmetne stopnje (6., 7., 8. in 9. razred) |
 |
Luka Sambolec |
 |
aktiv svetovalnih delavk in izvajalk DSP |
 |
Aleksandra Kuntner |
 |
aktiv razrednikov |
 |
Barbara Waldhütter |
 |
aktiv učiteljev za kulturo |
 |
Metka Caf |
 |
aktiv učiteljev športa |
 |
Luka Sambolec |
 |
aktiv učiteljev slovenščine |
 |
Sandra Hlebič |
 |
aktiv učiteljev matematike |
 |
Mihaela Sušec Vučko |
 |
aktiv učiteljev naravoslovnih predmetov |
 |
Eva Gorjup |
 |
aktiv učiteljev družboslovnih predmetov |
 |
Milena Kokol |
Strokovni tim |
 |
Vodja |
 |
tim za šolsko prehrano |
 |
Eva Gorjup |
 |
tim Mreže učečih se šol |
 |
Vesna Breznik |
Program dela v aktivih v šolskem letu 2024/2025
1. srečanje – avgust, september 2024
 |
načrt dela za šolsko leto 2024/2025 (načrtovanje dnevov dejavnosti; uskladitev metod in oblik dela; priprava in usklajevanje kriterijev ocenjevanja za vse vrste vsebin, ki jih učitelji ocenjujejo; mrežni plan pisnih preizkusov znanja ...) |
2. srečanje - oktober ali november 2024
 |
tema medpredmetno načrtovanje - pregled izbrane teme po vertikali, načrtovanje medsebojnih hospitacij |
3. srečanje - april 2025
 |
analiza opravljenih dnevov dejavnosti – izboljšave spremembe vsebine časa izvedbe, lokacije |
 |
plan dnevov dejavnosti za naslednje šolsko leto, nabava učil, usklajevanje vsebin po vertikali, smiselno slediti vsebini po vertikali 1. razred ® 9. razred |
4. srečanje – junij 2025
 |
analiza dnevov dejavnosti v iztekajočem se šolskem letu |
 |
analiza dela strokovnega aktiva |
|
 |
 |
|
 |