
Obravnavajo problematiko predmeta oziroma predmetnega področja, usklajujejo merila za ocenjevanje in dajejo učiteljskemu zboru predloge za izboljšanje vzgojno-izobraževalnega dela, obravnavajo pripombe staršev in učencev ter opravljajo druge strokovne naloge, določene z LDN.
Vloga in pomen strokovnih aktivov
Nosilec uvajanja novosti oz. spreminjanja je šola sama. Strokovni aktiv je kolektivni strokovni organ, v katerem se ustvarja potrebna energija za kvalitetno delo.
Temelj vsemu delu strokovnega aktiva je uresničevanje vzgojno-izobraževalnega procesa v skladu s predpisanim učnim načrtom in strokovno delo, ki je s tem povezano.
Strokovni aktivi po posameznih predmetnih področjih so mesto:
 |
skupnega učenja njegovih članov, |
 |
izmenjave izkušenj, |
 |
razvijanja novih idej, |
 |
delitve dela, pri katerih vsak posameznik prispeva in prejema najboljše, |
 |
evalvacije skupno zastavljenih ciljev. |
Strokovni aktiv |
 |
Vodja |
 |
aktiv učiteljev razredne stopnje |
 |
Silvija Špindler |
 |
aktiv učiteljev predmetne stopnje (6., 7., 8. in 9. razred) |
 |
Luka Sambolec |
 |
aktiv svetovalnih delavk in izvajalk DSP |
 |
Aleksandra Kuntner |
 |
aktiv razrednikov |
 |
Barbara Waldhütter |
 |
aktiv učiteljev za kulturo |
 |
Metka Caf |
 |
aktiv učiteljev športa |
 |
Luka Sambolec |
 |
aktiv učiteljev slovenščine |
 |
Sandra Hlebič |
 |
aktiv učiteljev matematike |
 |
Mihaela Sušec Vučko |
 |
aktiv učiteljev naravoslovnih predmetov |
 |
Eva Gorjup |
 |
aktiv učiteljev družboslovnih predmetov |
 |
Milena Kokol |
 |
aktiv jezikoslovcev |
 |
Doroteja Hadner |
Strokovni tim |
 |
Vodja |
 |
tim za šolsko prehrano |
 |
Eva Gorjup |
Program dela v aktivih v šolskem letu 2025/2026
1. srečanje – avgust, september 2025
 |
načrt dela za šolsko leto 2025/2026 (načrtovanje dnevov dejavnosti; uskladitev metod in oblik dela; priprava in usklajevanje kriterijev ocenjevanja za vse vrste vsebin, ki jih učitelji ocenjujejo; mrežni plan pisnih preizkusov znanja ...) |
2. srečanje - oktober ali november 2025
 |
medpredmetno načrtovanje - pregled izbrane teme po vertikali, načrtovanje medsebojnih hospitacij, izmenjava primerov dobre prakse, pridobljenih znanj iz izobraževanj; načrtovanje ciljev Razvojnega načrta za obdobje ... |
3. srečanje – januar/februar ali marec 2026
 |
analiza vzgojnega delovanja in učnega uspeha po predmetnih področjih, predlogi izboljšav, načrt dela za 2. ocenjevalno obdobje (mrežni plan pisnih preizkusov znanja ... |
4. srečanje – april ali maj 2026
 |
evalviranje doseganja prednostnih pedagoških ciljev in nalog po LDN šole, izmenjava primerov dobre prakse, strokovni pogovor na izbrano temo ... |
5. srečanje – junij 2026
 |
analiza opravljenih dnevov dejavnosti – izboljšave spremembe vsebine časa izvedbe, lokacije; evalviranje izvedenih projektov in obogatitvenih dejavnosti, analiza vzgojno-učnega uspeha, analiza dela strokovnega aktiva ... |
|
 |