Dnevi dejavnosti so tisti del obveznega programa osnovne šole, ki medpredmetno povezujejo discipline in predmetna področja, vključena v predmetnik osnovne šole. Dnevi dejavnosti potekajo po letnem delovnem načrtu šole, ki določa njihovo vsebino in organizacijsko izvedbo. Cilji dni dejavnosti so omogočiti učenkam in učencem utrjevanje in povezovanje znanja, pridobljenega pri posameznih predmetih in predmetnih področjih, uporabljanje tega znanja in njegovo nadgrajevanje s praktičnim učenjem v kontekstu medsebojnega sodelovanja in odzivanja na aktualne dogodke v ožjem in širšem družbenem okolju.
Dnevi dejavnosti vzpodbujajo vedoželjnost, ustvarjalnost in samoiniciativnost učenk in učencev, jih usposabljajo za samostojno opazovanje in pridobivanje izkušenj in znanja, za razvijanje spretnosti ter za samostojno reševanje problemov. Ob teh dejavnostih učenci in učenke znanje različnih področij med seboj povezujejo v celoto. Dnevi dejavnosti so namenjeni vsem učenkam in učencem, so vsebinsko pestri in smiselno razporejeni skozi vse šolsko leto. Vsebinsko se nadgrajujejo iz leta v leto oziroma iz triletja v triletje.
Po predmetniku je načrtovanih 15 dnevov dejavnosti, in sicer:
|
4 kulturni dnevi za učence od 1. do 3. razreda ter 3 kulturni dnevi za učence od 4. do 9. razreda, |
|
3 naravoslovni dnevi za učence od 1. do 9. razreda, |
|
3 tehniški dnevi za učence od 1. do 3. razreda ter 4 tehniški dnevi za učence od 4. do 9. razreda, |
|
5 športnih dnevov. |
V primeru izrednih razmer zaradi koronavirusa bomo primorani posamezne vsebine prilagoditi danim razmeram in dan dejavnosti bomo z ustrezno in prilagojeno vsebino izvedli v šoli in ne na drugi lokaciji pouka izven domačega kraja, kot je načrtovano.
|
|