Šola
|
|
|
|
Šolska svetovalna služba v šoli pomaga in sodeluje z namenom, da bi bili vsi posamezni udeleženci (učenci, učitelji, vodstvo in starši) v šoli kot celota čim bolj uspešni pri uresničevanju temeljnih sistemsko zastavljenih splošnih in posebnih vzgojno-izobraževalnih ciljev.
Njena temeljna naloga je, da se na podlagi svojega posebnega strokovnega znanja preko svetovalnega odnosa in na strokovno avtonomni način vključuje v kompleksno reševanje pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj vzgojno-izobraževalnega dela v šoli. Pri tem sodeluje z vsemi udeleženci v šoli in po potrebi z ustreznimi zunanjimi ustanovami.
Temeljne prednostne naloge šolske svetovalne službe:
|
šolski novinci – postopek vpisa, spremljava in pomoč pri premagovanju morebitnih težav, |
|
karierna orientacija – prehod v srednjo šolo, |
|
koordinacija nacionalnega preverjanja znanja, |
|
pomoč in podpora učencem na področju učenja in/ali v osebnem, socialnem in telesnem razvoju, |
|
priprave in koordiniranje oblik pomoči učencem z učnimi težavami, |
|
sodelovanje z učitelji pri izdelavi individualiziranih programov, |
|
identifikacija nadarjenih učencev, |
|
spremljanje in koordinacija dela z nadarjenimi učenci, |
|
spremljanje in koordinacija dela učencev z dodatno strokovno pomočjo, |
|
izvedba vpisa v prvi razred, |
|
izvedba izbirnega postopka obveznih in neobveznih izbirnih predmetov, |
|
sodelovanje pri organizaciji in izvedbi sodelovanja s starši, |
|
sodelovanje pri sistematičnem načrtovanju in evalvaciji vzgojno-izobraževalnega dela šole, |
|
ter sodelovanje na področju socialno-ekonomskih stisk. |
V strokovnem pogledu je svetovalna služba pri svojem delu avtonomna. Vselej je dolžna posredovati korektna strokovna mnenja.
Zaradi narave dela se lahko za razgovor dogovorite po telefonu: 02 729 56 65 (pedagoginja Maja Mencigar).
Sodelovanje šolske svetovalne službe pri razrednih urah
Eden izmed ključnih ciljev pedagoškega dela oz. prednostna naloga v tem šolskem letu je skrb za čustveni in socialni razvoj učencev in s tem razvijati varno in spodbudno učno okolje. Prav tako je obvladovanje in razumevanje lastnih čustev ter razumevanje čustev in občutkov drugih temelj medosebnih odnosov in kakovostnega življenja v učilnici, na šoli in širše.
Nabor vsebin, ki jih izvaja šolska svetovalna služba v razredu ob sodelovanju z razredniki na razrednih urah je:
|
Prepoznavanje 4 osnovnih čustev |
|
Soočam se s stresom |
|
Sodelujem z drugimi, jih sprejemam in imam prijatelje |
|
Kako se učimo? |
|
Nakupujem, torej sem |
|
Smeh je pol zdravja |
|
Sem dober prijatelj/prijateljica? |
|
Poklicna orientacija |
|
|
|
|
|