Šola
 |
|
|
 |

Skupnost učencev in otroški parlament
Za uveljavljanje svojih pravic in interesov se oddelčne skupnosti preko svojih predstavnikov povezujejo v skupnost učencev šole. Skupnost učencev šole opravlja naslednje naloge:
 |
spremlja uresničevanje pravic in dolžnosti učencev, |
 |
sodeluje pri urejanju in čiščenju šolskega okolja, |
 |
načrtuje in organizira humanitarne akcije, |
 |
sodeluje z Zvezo prijateljev mladine pri organizaciji Otroškega parlamenta v šoli, |
 |
predstavniki šole se udeležijo Medobčinskega Otroškega parlamenta, |
 |
na pobudo oziroma želje učencev organizira pogovore, delavnice o težavah mladih. |
Otroški parlament je javna tribuna otrok na temo, ki jo izberejo osnovnošolci na državnem otroškem parlamentu. V otroškem parlamentu se učenci učijo, kako s pomočjo demokratičnega dialoga doseči skupno rešitev nekega problema ter pridobivajo znanje o človekovih in državljanskih pravicah ter dolžnostih. Otroški parlamenti se izvajajo po vseh šolah v Sloveniji, učenci pa nato lahko sodelujejo tudi v parlamentih na občinski in regionalni ravni, vrhunec pa je sodelovanje na nacionalnem otroškem parlamentu. Projekt se izvaja že od leta 1990 in pomeni eno od izvirnih oblik spodbujanja otrok k izražanju lastnih mnenj o vprašanjih, ki si jih izberejo sami.
Mentorici šolskega parlamenta sta Tadeja Kunej in Eva Vivola.
Mentorici šolske skupnosti sta Silva Špindler in Aleksandra Kuntner.
Oddelčne skupnosti
Učenci posameznih oddelkov sestavljajo oddelčno skupnost in izvolijo svoj odbor. Njihovo delo poteka ob pomoči razrednika, ki je tudi odgovoren za uspešno delo oddelčne skupnosti, za pomoč pri sestavi lastnega programa dela te skupnosti in pri realizaciji tega programa. O vsem delu vodijo dokumentacijo, o sestankih pa zapisnike. |
 |
 |
|
 |