
Prednostne naloge šole izhajajo iz vizije šole, ključnih ciljev pedagoškega dela ter Razvojnega načrta OŠ J. Hudalesa Jurovski Dol, ki smo si ga zastavili za obdobje 2022-2025. Ali smo zastavljene cilje uspešno dosegli, bomo preverjali z analizo vzgojno-izobraževalnega dela.
Vsekakor je torej naša prednostna naloga kvalitetno izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela s ciljem, da smo učno uspešna in vzgojno prijazna šola. To bomo uresničevali na naslednje načine:
 |
izvajanje različnih dejavnosti z vključevanjem socialnih iger za razvijanje samostojnosti, samozavesti, kreativnosti, empatičnosti pri učencih ter s tem omogočanje varnega in spodbudnega okolja, |
 |
dosledno izvajanje vzgojnega načrta s poudarkom na upoštevanju bontona, dobrih medsebojnih medvrstniških in medgeneracijskih odnosih, |
 |
razvijati odgovornost pri učencu za lasten napredek, za psihofizično počutje, znanje ter prevzemanje posledic, |
 |
razvijanje ter formativno spremljanje otrokovega napredka s poudarkom na močnih področjih in omogočanje dejavnosti glede na interese učencev, |
 |
uporaba sodobnih metod in oblik poučevanja – elementi gledališke pedagogike, |
 |
izvajanje medsebojnih hospitacij in prenašanja primerov dobre prakse ter medpredmetnega povezovanja, |
 |
z različnimi aktivnostmi na vseh predmetnih področjih razvijati bralno-jezikovno kulturo tako učencev kot učiteljev. |
Doseganje prednostnih nalog bo vključeno tako v sam pouk, izvajanje obveznih izbirnih predmetov, interesnih dejavnosti, kakor tudi v izvajanje številnih projektov.
Med prednostnimi nalogami je formativno spremljanje učenčevega napredka. S pomočjo elementov formativnega spremljanja želimo povečati aktivno vlogo učencev pri pouku, razvijati samostojnosti učencev pri vrednotenju lastnih dosežkov in izboljšati dosežke na podlagi samovrednotenja in povratne informacije, hkrati pa s tem želimo izboljšati učenčeve učne dosežke.
Formativno spremljanje učenčevega napredka bodo aktivno izvajali Mateja Nudl, Milena Kokol, Metka Caf, Eva Babič, Martina Škrlec, Alenka Dominik, Silvija Špindler in Aleksandra Kuntner, in sicer na način, da se izvajanje vzgojno-izobraževalnega procesa najmanj enoletno dokumentira po načelih in elementih formativnega spremljanja v obsegu najmanj 15 ur neposrednega dela z udeleženci izobraževanja in z enkratno predstavitvijo rezultatov na pedagoški konferenci ali v strokovnih aktivih ali skupinah z najmanj desetimi strokovnimi delavci.
V letošnjem šolskem letu smo si med uporabo sodobnih metod in oblik dela zadali, da aktivno v vzgojno-izobraževalni proces vnašamo elemente gledališke pedagogike. Gledališka pedagogika je metoda, ki z uporabo gledaliških tehnik spodbuja ustvarjalnost, izražanje in socialne veščine učencev. S pomočjo improvizacije, igre vlog, telesnega izražanja in dramatizacije besedil učenci razvijajo samozavest, komunikacijske spretnosti ter empatijo. Ta pristop omogoča aktivno učenje, kjer učenci skozi igro raziskujejo svet okoli sebe, gradijo medsebojne odnose in se učijo sodelovanja. V pouk bomo te metode vključevali pri različnih predmetih, kot so slovenski jezik, spoznavanje okolja in umetnost, ter redno evalvirali njihov vpliv na učence. Rezultate bomo predstavljali na aktivih, kjer bomo izmenjevali izkušnje in prilagajali pristop potrebam posameznih razredov. |
 |