
Učiteljski zbor
 |
obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih, povezanih z VIZ delom, |
 |
daje mnenje o letnem delovnem načrtu, |
 |
predlaga uvedbo nadstandardnih in drugih programov ter dejavnosti, |
 |
odloča o posodobitvah programov VIZ in njihovi izvedbi v skladu s predpisi, |
 |
daje mnenje o predlogu za imenovanje ravnatelja, |
 |
daje pobude za napredovanje strokovnih delavcev in mnenje o predlogih ravnatelja, |
 |
odloča o vzgojnih ukrepih, |
 |
opravlja druge naloge v skladu z zakonom. |
Na tedenskih jutranjih pedagoških sestankih se učiteljski zbor seznanja z aktualnimi in sprotnimi informacijami, ki jih dobi od vodstva šole.
Na mesečnih konferencah se bo obravnavala problematika, ki je pomembna za enotno in usklajeno delo celotnega kolektiva. Več časa se bo namenilo problematiki, ki se ne uredi na razrednih učiteljskih konferencah:
 |
konkretna razdelitev del pedagoških delavcev (razredništva, reden, dopolnilni in dodatni pouk, mentorstva interesnim dejavnostim, organizacijam in društvom, spremstva, proslave in prireditve ...), |
 |
obravnava in sprejem urnika vseh dejavnosti, |
 |
obravnava predpisov s področja osnovnega šolstva ter smernic za delo in življenje šole, |
 |
pregled in sprejem programov dela strokovnih aktivov ter programov obveznih dejavnosti, |
 |
analiza učno-vzgojnega uspeha v posameznih ocenjevalnih obdobjih, |
 |
analiza realizacije delovnih programov in LDN šole kot celote, |
 |
razprave o aktualnih dogajanjih s področja pedagoškega življenja, ki se bodo pojavile v tem šolskem letu. |
Vsak učitelj je dolžan prisostvovati konferencam.
Razredniki in sorazredniki
Konkretne programe imajo razredniki narejene v skladu z določili Zakona o osnovni šoli ter Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja. Programi so priloge letnih načrtov dela učiteljev.
Naloge razrednikov:
 |
vodijo delo oddelčnih učiteljskih zborov, |
 |
analizirajo učne in vzgojne rezultate učencev oddelka, |
 |
skrbijo za reševanje učnih in vzgojnih problemov učencev oddelka, |
 |
sodelujejo s starši, svetovalno službo, učitelji, ki poučujejo v oddelku, z ravnateljem, |
 |
zbirajo in urejajo podatke o učencih in vodijo predpisano dokumentacijo, |
 |
koordiniracija dela učencev s posebnimi potrebami – učne težave, nadarjeni (izdelava individualiziranih programov, evalvacija), |
 |
navajanje učencev na skrbno delo med poukom, |
 |
razvijanje delovnih navad, razvijanje samostojnosti pri delu, |
 |
spremljanje obremenitev učencev (dodatni, dopolnilni pouk, interesne dejavnosti ...) |
 |
navajanje na skupna praznovanja, pomen voščil, rokovanja, |
 |
vzgoja za zdravo in ustvarjalno preživljanje prostega časa, |
 |
navajanje učencev na osebno higieno, skrb za zdravje, |
 |
vodenje razrednih ur. V letošnjem šolskem letu je rdeča nit razrednih ur Skrb za zdravje. |
Tudi letos bodo razrednikom na predmetni stopnji pri vzgojnem delovanju pomagali sorazredniki.
Naloge sorazrednikov:
 |
nadomeščanje razrednika v primeru njegove odsotnosti, |
 |
pomoč razredniku pri izvedbi dnevov dejavnosti, |
 |
pomoč pri razreševanju vzgojnih in učnih težav. |
|
 |