 |
nadgrajevanju in poglabljanju ciljev obveznega programa osnovne šole na drugačne načine, |
 |
doseganju ciljev razširjenega programa, |
 |
spoznavanju individualnih značilnosti in potreb učencev, |
 |
večji izbirnosti in participaciji učencev, ki se aktivno vključujejo v načrtovanje in izvajanje dejavnosti, |
 |
razvijanju različnih učenčevih interesov, spretnosti in znanja, |
 |
razvijanju ustvarjalnosti učencev, |
 |
razvijanju kritičnega mišljenja, |
 |
razvijanju sodelovanja in sodelovalnega učenja, |
 |
razvijanju digitalnih veščin, |
 |
razvijanju učnih in delovnih navad, |
 |
spodbujanju kulturno-umetnostne vzgoje, |
 |
spodbujanju odgovornega odnosa do sebe in okolja ter za dejavno vključevanje v demokratično družbo, |
 |
ozaveščanju o pomenu in strategijah uravnavanja čustev, misli in vedenja, |
 |
ozaveščanju o pomenu trajnostne naravnanosti in ohranjanja naravnega okolja, |
 |
spodbujanju kakovostnega preživljanja prostega časa, |
 |
spodbujanju karierne orientacije. |
 |
smiselna in kakovostna nadgradnja obveznega vzgojno-izobraževalnega programa osnovne šole, skladno s potrebami in interesi učencev, pogoji šole ter možnostmi ožjega in širšega okolja; |
 |
zagotoviti spodbudno, inkluzivno, ustvarjalno in varno učno okolje za učenje, igro, druženje, sprostitev ali počitek v času pred izvedbo obveznega programa, med njo ali po njej; |
 |
ustvariti pogoje za uspešno samostojno ali sodelovalno učenje in pripravo učenk in učencev na pouk (opravljanje šolskih in domačih nalog ter drugih učnih obveznosti); |
 |
ponuditi učencem pester in raznolik nabor dejavnosti z vseh področij razširjenega programa; |
 |
omogočiti dostop do širokega izbora različnih učnih sredstev in pripomočkov (didaktična sredstva, informacijsko-komunikacijska tehnologija) ter raznolikih učnih virov (tiskani, digitalni itd.); |
 |
zagotoviti skupinsko ter individualno podporo in usmerjanje učencev pri vključevanju v dejavnosti razširjenega programa od aktivnega načrtovanja do sodelovanja pri izvajanju ter spremljanju in evalvaciji (formativno spremljanje); |
 |
zagotoviti interdisciplinarnost med vsebinami posameznih področij. |
 |
glede na lastne potrebe, interese in cilje izbirajo dejavnosti razširjenega programa; |
 |
razvijajo zmožnosti za razumevanje in uravnavanje procesov lastnega učenja ter se usposabljajo za izbiro svoje nadaljnje izobraževalne poti in vseživljenjsko učenje; |
 |
razvijajo delovne navade, znanje in veščine, ki so ključne za njihovo učno in siceršnjo uspešnost; |
 |
razvijajo različne vrste pismenosti, večjezičnost in zmožnosti sporazumevanja v različnih jezikih; |
 |
usvajajo znanje in veščine prve pomoči ter se usposabljajo za ustrezno odzivanje in za samopomoč v stresnih okoliščinah; |
 |
kakovostno preživljajo svoj prosti čas ter razvijajo zdrav življenjski slog (npr. zdravo prehranjevanje, gibanje itd.); |
 |
razvijajo socialno-komunikacijske veščine (veščine sodelovanja in upoštevanja drugih); |
 |
razvijajo veščino samoregulacije (samozavedanje, aktivno poslušanje, empatijo, zmožnost samoobvladovanja, nadzor jeze itd.); |
 |
usvajajo znanje in spoštljiv odnos do lastne kulture ter nacionalne in svetovne kulturno-umetniške dediščine. |
 |
V znanju je moč (izvaja se v 13 skupinah za učence od 1. do 9. razreda) |
 |
Planinci (za učence od 1. do 9. razreda) |
 |
Prostovoljstvo (izvaja se v 2 skupinah za učence od 1. do 9. razreda) |
 |
Mladi gasilec (za učence od 1. do 9. razreda) |
 |
Radovedna jutra (za učence 1. razreda) |
 |
Ustvarjanje glasov (za učence 1. razreda) |
 |
Fit&fun aerobika (izvaja se v 4 skupinah za učence od 2. do 9. razreda) |
 |
Turistični spominek mojega kraja (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 9. razreda) |
 |
Učni navigator (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
RAP mix (izvaja se v 2 skupinah za učence 1. razreda in za učence 2., 3. razreda) |
 |
Matemagija (za učence od 1. do 3. razreda) |
 |
Lutke in oder (izvaja se v 2 skupinah za učence od 5. do 7. razreda) |
 |
Pravljični krožek (za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Kolesarjenje (za učence 5. razreda) |
 |
Nemščina za najmlajše (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Nemščina (izvaja se v 2 skupinah po 2 uri za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Angleško možgančkanje (za učence 4. in 5. razreda) |
 |
Družabne in socialne igre (za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Po sledeh novic (za učence od 7. do 9. razreda) |
 |
Bralna lekarna (izvaja se v 2 skupinah za učence od 4. do 9. razreda) |
 |
Matematične in fizikalne igrarije (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Matematične igrarije (izvaja se v 6 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Računalniško opismenjevanje (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Logična pošast (za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Matematične delavnice (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Lahkotno v nov dan (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Lego pustolovščine (izvaja se v 2 skupinah za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Babičina skrinjica (izvaja se v 2 skupinah za učence od 4. do 9. razreda) |
 |
Potuj z nami (za učence 4. in 5. razreda) |
 |
Tu sem doma (za učence 9. razreda) |
 |
Mladi raziskovalci (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Igre z loparji (za učence 4. in 5. razreda) |
 |
Kakovostno preživljanje prostega časa (za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Mladi čebelarji (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Otroški pevski zbor (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Mladinski pevski zbor (izvaja se v 4 skupinah za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Ansambelska igra (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Likovna ustvarjalnica (izvaja se v 3 skupinah za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Likovno ustvarjanje (izvaja se v 4 skupinah za učence od 4. do 9. razreda) |
 |
Naravoslovne pustolovščine (za učence 4. in 5. razreda) |
 |
Kreativni svet slanega testa (izvaja se v 2 skupinah za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Gradimo s konstrukcijsko zbirko Fischer technik (izvaja se v 2 skupinah za učence 4. in 5. razreda) |
 |
Skok sem in skok tja, skok čez gumitvist (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Ustvarjalnica družabnih iger (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |
 |
Mali mojstri tehnike (izvaja se v 3 skupinah za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Zabavni eksperimenti (za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Igre z žogo (izvaja se v 2 skupinah za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Nogomet (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Dobra vila učenja (izvaja se v 2 skupinah za učence od 1. do 3. razreda) |
 |
Majhni koraki, velik uspeh (izvaja se v 2 skupinah za učence od 4 do 9. razreda) |
 |
Možgančkanje (za učence od 4. do 9. razreda) |
 |
Folklorna pripravnica (za učence 2. in 3. razreda) |
 |
Otroška folklora (za učence 4. in 5. razreda) |
 |
Mladinska folklora (za učence od 6. do 9. razreda) |
 |
Knjižni klub (izvaja se v 3 skupinah za učence 4. in 5. razreda) |
 |
Joga (izvaja se v 2 skupinah za učence od 2. do 5. razreda) |